Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Uff...er 8 uker på vei og jeg kjente at jeg begynte å blø nettopp. Gikk på toalettet og der kom det ganske mye friskt blod ut. Ringte legen, men de sa bare at jeg skulle slappe av og se det an for det var uansett ingenting de kunne gjøre. Han mente det kunne høres ut som en abort :-( Vi har kjempet i 3 år for dette barnet og det har tært på forholdet..mister jeg nå mister jeg vel alt :-(
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 huff så trist at det skjer nå på lillejulaften.Høres desverre ut som en abort men har lest at det er mange som har blødd og dratt på ultralyd å sett et bankende hjertet.Krysser fingrene for at det går bra,lykke til:) klem fra meg.
mammaen til Odin Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Eg har blødd friskt blod i begge svangerskapene mine, men det har endt godt likevel Ta og undersøk i morgen tidlig om det er noen steder du kan ta tidlig ul. Man kan sikkert se hjertet nå når du er 8 uker på vei. Føler sterkt med deg!! Håper for all del at det ordner seg for deg / dere!!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Ring legevakten igjen og si akkurat det du har skrevet her, bl.a at dette har dere ventet på i tre år. Det er vel sant nok at det ikke er så mye å gjøre om det er en abort, men jeg synes det er umennesklig at du skal være uvitende og redd hele helgen. Tviler på at du får time hos legen din i morgen. De må jo ha litt medfølelse, det er jo jul! Tvi tvi og god klem til deg. Jeg blødde forresten også i uke 8-9, i kun ett av mine tre svangerskap. Har tre velskapte barn. Tenk positivt!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Takk for svar, men det ser ut som jeg mister... Fikk vanvittige smerter i magen og løp på do..der kom det ut en stor klump. Har ganske vondt nå.. Uffa meg... Vel, får prøve å tenke positivt..har en frisk sønn og en herlig familie som jeg skal feire jul med i morgen. Mannen min er på jobb og kommer hjem om en halvtime. Så jeg får manne meg opp..han tar det nok fint, han er en fantastisk mann :-) Så får vi heller prøve igjen.
Gjest Moderator Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Slettet. Svar på slettet innlegg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 til HI: jeg blødde 3. juledag i 2007. jeg dro på legevakten. fikk ul (de henviste meg til ullevål). var ikke noe de kunne gjøre, men jeg fikk jo da tross alt se om jeg mistet eller ei. jeg mistet en men jeg hadde et bankende hjerte igjen. jeg hadde visst tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 sender deg en klem HI ... og god jul
Gjest Moderator Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Slettet. Svar på slettet innlegg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #11 Skrevet 23. desember 2010 Vet vi hvorfor det er slik da? Men uansett så kan vi trøste henne og ønske henne alt godt! Koster vel ikke så mye, iallefall ikke i disse tider.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #12 Skrevet 23. desember 2010 Uff stakkars deg:( Stoooor varm klem fra meg.... Håper det ordner seg for dere<3
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #13 Skrevet 24. desember 2010 Hvordan går det ? Håper alt har stoppet opp og håper spiren sitter. Den beste gaven din nå er at spiren sitter. Stor klem fra meg .
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #14 Skrevet 24. desember 2010 Du har kanskje fått undersøkt det nå, men jeg svarer likevel. Jeg fikk også en blødning i uke 8. Det startet om kvelden og jeg blødde mye i løpet av natten og hadde magesmerter. Fikk meg heldigvis time hos min gynekolog tidlig dagen etter. Var sikker på at jeg hadde mistet. Vi hadde prøvd i 5 år hvor dette var førstegangen jeg hadde fått positiv test. Gråt meg gjennom natten og inne hos legen. Men så da UL bildet kom på skjermen var det jommen et bankende hjerte der... og ett tomrom der tvillingen hadde vært. Jeg hadde altså vært gravid med tvillinger og mistet den ene. Legen forklarte meg at det er ganske mange som faktisk "venter" tvillinger, men at de mister den ene tidlig i svangerskapet. Som regel så tidlig at man ikke legger merke til det. Så om ikke du har fått det sjekket ut så ville jeg dratt på legevakten og fått sikkert svar. Kan godt være at det er ett lite nurk der inne fremdeles. Krysser fingrene for deg. Klem
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #15 Skrevet 24. desember 2010 Hei alle sammen. Fikk komme til UL i dag tidlig og det var dessverre ikke liv der mer. Men til tross for dette har jeg hatt en ok julefeiring. Takk for alle klemmer og tanker :-)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #16 Skrevet 24. desember 2010 Det var trist å høre! Håper du likevel får en fin jul og at det sitter snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå