Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg har et barn på 8 år og et på 4 måneder. Jeg har ordnet ei bilderamme me 3 bilder av begge barna på men hadde i tillegg tenkt å lage et fotoalbum. Men er det dårlig ovenfor den største å lage fotoalbum bare fra minstemann??De har fått fotoalbum, kalendere osv av eldste i alle de 8 årene og syns jo det er litt synd at de ikke skal få av bare minstemann..men kjenner jeg får dårlig samvittighet ovenfor den eldste om ikke fotoalbumet er fra han også! :/ Jeg hadde tenkt å ha med fotavtrykket til minsten og et dikt om besteforeldre på sistesiden.. Hva ville dere gjort`??
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Kun minsten. Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Spør største barnet om det, så sier du helt greit at h*n har jo gitt gaver alene i 8 år, så lillebror/søster må også få lov til å gi/gjøre noe alene h*n også.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hva er det å være usikker på? Besteforeldre har allerede fått album av eldste med bare bilder av h*n. Skal de ikke få et av bare minsten også, fordi det kan føles urettferdig for eldste? Hva når minste blir større da, og alt som omhandler h*n inkluderer storesøsken, mens eldste har fått hatt noe eget i så mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå