Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg??litt bekymret..litt detaljer;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev ett innlegg her for en stund siden omunderlivet mitt etter fødsel og at deet var noen komplikasjoner..

var da til legen og fikk antibiotika somskulle hjelpe, men nå to uker senere er det enda verre. skulle ha sex forførste gang istad og da sa mannen min at jeg veldig hoven både så han så det utenfor og kjente det inni. han måtte rett ut og jg klarte ikke å gjennomføre samleiet;/ hatt kraftigemens smerter idet siste. Men trudde dette var normaly.

er foresten 8-uker siden jeg fødte..

fant dette ut nå sent på lillejul og derfor ingen lege å dra til på en god stund..

blir glad for alle svar<3 godjul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur på legevakten du...

Høres ikke bra ut, iallefall ikke sånn jeg hadde det..

Og jeg ville ikke hatt sex før du vet om du kan ha infeksjon eller noe. Vet du om alt av morkaken er kommet ut? Hvis ikke kan det være veldig farlig om det er noe igjen. Men vet ikke når du evt hadde merket det, sikker tidligere enn dette men...

God bedring og lykke til!

Skrevet

Kom deg til legen igjen du, spesielt siden det tydeligvis var noe der som trengtes antibiotika.

Men bare for å si det, mitt underliv var laaangt fra klar til noe eller normalt 8 uker etter fødsel.

Skrevet

Jeg begynte å me veldig vondt tre uker etter fødsel og detpåførte med smerter og lukt. fikk da to typer antibiotika somskulle tas tre ganger daglig..

Skrevet

dataen klikka litt... og de skulle jeg ta i ti dager,legen var ikke helt fornøydmen.. tok aldri test for om alt av morkaka var ute..

det som er så dumt er at jg og sambo ikke har bli og gullet mitt sover.. Men sex ble det fort stopp på, heldigvis er han veldig tålmodig og tenker mitt beste. men blir veldig redd da..

Skrevet

Helt enig med deg HI!

Bare tull å holde på sånn!

Min lille venn har ikke begynt i bhg ennå, og hadde han hatt plass så hadde han vært der i dag ;o) Jeg hadde så mye å gjøre, julen er klar hjemme hos oss, men mamma kom på sykehuset 21 og der var de ikke helt klar så jeg har hjulpet dem. Bare sånn at det er sagt!

Han hadde hatt ti ganger mer utbytte av å leke med andre barn g har jule kos i bhg enn å suse rundt med meg hele dagen!

Jeg husker selv da jeg gikk i bhg at jeg hadde kjempe lyst å gå i bhg lille julaften, det var jo så gøy! Da kom nissen og vi fikk se tegnefilm om julen, noe ekstra godt å spise, vi hadde pyntet oss alle mann og ikke minst var det koselig fordi vi ikke var så mange...

Så når mini begynner i bhg skal han få velge hva han vil om det er mulighet til det, og må jeg jobbe så må han i bhg.

Skrevet

SORRY! Datane hang seg opp så dette ble jo helt feil!

Skulle svare på et annet innlegg jeg...

Men god bedring og lykke til!

JRRR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...