Gå til innhold

Synes faktisk det er skremmende ......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ofte jeg skriver innlegg her, men må si at jeg reagerer på folk her inne. Har lest mye før som jeg har ristet på hodet av men nå i jula har det tatt helt av.

På hvilket grunnlag har folk her inne til å rett og slett slenge dritt om de som sender barna sine i bhg lille julaften/romjulen ?

Hvorfor er det noen som sitter der ute og tror de er bedre foreldre fordi de har fri fra jobben og har barna sine hjemme ?

Hvordan kan vi i det hele tatt sitte å rakke ned på hverandre. Vi, som er foreldre, forbilder for barna våres. Fy....det er jo de som oppdrar mobbere. "Du er dårlig fordi du ikke gjør som meg".

Synes faktisk det er skummelt at det sitter en haug med foreldre, kanskje fra barna mine sin bhg, kanskje noen i vennekretsen min, og hetser andre her inne.

Kan ikke alle få gjøre som de vil/har mulighet til uten å sitte med en haug med dårlig samvittighet fordi andre mødre mener at du er helt bak mål ?

Dere som sitter og hetser andre her........SKAM DERE!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da, andre kan gjøre hva de vil og jeg skal ikke klage....bare de gjør som meg da naturligvis :P

Skrevet

Synes jo det er helt ok at de som er på jobb sender ungene i barnehagen, men i romjula er det også strengt tatt maaaaange som sender ungene dit selv om de har større søsken som er hjemme .... ??

Hva med å være sammen med familie og gjøre ting sammen denne ene lille uka i året??

Ingen hets, ingen fordømming, bare tanker jeg sitter igjen med!!

Og igjen : dette er for de som er hjemme alikevel og ikke de som jobber ..

Og ja vet jo dere er gravide, syke og deprimerte enkelte.. Så da er det vel forståelig da, eller?

Skrevet

Hva skal en da gjøre med de minste, dersom en VET de har mer utbytte av barnehagen enn av å være hjemme, mens større søsken er på data/TV-spill og foreldre vil slappe av fra hverdagen og mas og planer?

hehehe... av og til er det slik at de minste har det best og morsomst andre steder ;) Og det er ikke noe galt i det. Jeg forstår ikke helt det der med at en absolutt må finne på noe hjemme, når det finnes moro andre steder. Og samtidig får de voksne være late, og eldre søsken får ha ting i fred hjemme :)

Det er nemlig ikke slik at de minste glemmer hjemmet, selv om de gjør andre ting. Og det er ikke alltid hjemme er den morsomste plassen for de minste. Tenk bare på venner for de minste. Hvor er de? Jo, en del er i barnehagen, og det er der de får møte dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...