Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 en du kunne valgt som venn dersom dere ikke var i familie? Her er jeg veeeldgi ulik min søster og kunne aldri gått overens med henne hvis vi ikke var i familie. Brodern derimot, funker jeg veldig bra med:) Rart hvor ulike søsken kan være!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 aldri i verden med søsteren min. Men med broren min ja!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 broren min er den person ermest glad i av noen.. han erto år yngre enn meg så vi er veldig nærme hverandre, ogsyns det er veldig koselig og hjelpe hverandre. mens min yngre bror på åtteår har jeg ingenting til felles med egentlig...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Hehe, nope!! Lillebror er en partyløve av dimensjoner og en useriøs flørt. Storebror er akademiker med ganske høy snobbefaktor og ganske konservativ. Jeg er et sted midt i mellom- Men jeg er utrolig glad i dem og de betyr veldig mye for meg begge to, og vi er veldig nære.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Broren min er en drømmemann Og en av mine beste venner, selv om han er 10 år yngre enn meg. Støtter og hjelper så godt han kan, og han gjør det bra Og han ber meg om råd og hjelp i sine nødvendige øyeblikk Min søster er enig med meg i at vi hadde nok ikke kjent hverandre om vi ikke hadde vært søsken(selv om hun er bare noen få år yngre enn meg, og sånn sett skulle vært nærmere meg enn min bror). Dette har med likhet i personlighet å gjøre, og ikke bare at man er søsken, eller nær hverandre i alder
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Ja uten tvil storesøsteren min. Vi er ikke bare søstre men også bestevenninner.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Holder ikke ut med han selv om vi er søsken engang, dessverre.. Merkelig skrue.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Jeg villle nok ha vært det med lillebroren min, vi er nærmest idag. Men med min storebror, aldri i verden!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Min lillesøster (5,5 år yngre) ja, absolutt! Men den lillesøsteren jeg er nærmest i alder (1,5 år i forskjell) hadde jeg aldri blitt venner med. Vi er som natt og dag og kan nesten ikke være sammen uten å ryke i tottene på hverandre.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #12 Skrevet 23. desember 2010 Ingenting til felles med.....har dere ikke samme foreldre, samme søsken? Trist at du velger å ordlegge deg slik du gjorde, du kunne jo heller ha sagt at han er for ung til at kan tenke på han i den problemstillingen der.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #13 Skrevet 23. desember 2010 Min søster er en overberende bedreviter og min bror er en pompøs snobb. Så nei.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #14 Skrevet 23. desember 2010 Min søster er min aller aller beste venn!!! Tror vi hadde vært det uansett;-) vi ringes tre ganger om dagen og sees ofte:)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 23. desember 2010 #15 Skrevet 23. desember 2010 Vi er fire søsken. Eg "klikkar" best med den eine, men har godt forhold til alle saman og kunne heilt sikkert valgt dei som vene alle tre )
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #16 Skrevet 23. desember 2010 Både min bror og min søster er noen av mine beste venner.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #17 Skrevet 23. desember 2010 haha, herregud nei!! og svigerinnen min ville gjort meg så gal at jeg hadde skutt meg selv for å slippe å henge med henne!!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #18 Skrevet 23. desember 2010 Har bare en søster og vi er veldig nære. Men aldri om jeg hadde blitt venn med henne om vi ikke hadde vært i familie. Min søster er det lateste vesenet jeg kjenner, og når ting begynner å gå skeis så lar hun det bare skje og forventer at noen andre skal ordne opp. Hun eier ikke sans for økonomi og kan ikke rydde eller holde orden i sakene sine. Og hun er en smule egoistisk og ser ikke lengre enn til sin egen nesetipp. Men når det er sagt så elsker jeg min søster, og vi har åpnet vårt hjem til den late slabbedasken da hun droppet skolen, nå er det påan igjen på en ny skole og ny utdanning, dette blir den 4. Venter bare på at det også skal begynne å gå skeis. Da hun ikke eier arbeidsvett.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #19 Skrevet 24. desember 2010 Nei, tror nok ikke det. Jeg har en bror og søster - de er veldig like, jeg er "outsideren". Aldri hatt noe særlig forhold til broren min og har det innimellom med søstera mi men...jeg liker henne ikke så godt
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #20 Skrevet 24. desember 2010 To av søstrene og en av brødrene kunne blitt gode venner, men resten tror jeg bare hadde vært bekjente
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #21 Skrevet 24. desember 2010 Broren min er død, så jeg vet ikke hvordan han ville vært i dag. Han døde da vi var små. Har ingen andre søsken.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #22 Skrevet 24. desember 2010 Ja, alle sammen. Yngste søster skal være forloveren min rett og slett fordi hun også er min beste venninne! <3
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #23 Skrevet 24. desember 2010 Jeg tror vel ikke vi hadde funnet sammen dersom vi ikke var søsken, for vi er ganske forskjellige. Derfor er jeg ekstra glad for at vi er søsken! Selv om jeg ikke alltid synes det samme om dem, synes jeg alltid om dem! De kan være uenige med meg, men jeg vet at jeg alltid kan regne med dem - og jeg forsøker å være en venn de alltid kan regne med. Vi har bært mange tunge bører sammen, og jeg ville avsluttet et 'vanlig vennskap' for lenge siden, men dette er mine søstre - og de er verd sin vekt i gull!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2010 #24 Skrevet 24. desember 2010 hehe, godt spørsmål! her er det litt av og på med søsteren min. vi har vel alltid hatt et nært forhold, men har godt av noen småpauser innimellom. Er veldig like, samtidig som vi er veldig ulike, rart det der! Men hadde aldri sett på henne som venninnepotensiale!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #25 Skrevet 25. desember 2010 Ja,det kunne jeg.Jeg kunne vært venn med alle tre søskene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå