Gå til innhold

Har jeg gått glipp av noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir barnehagen et jævlig sted å være noen dager før jul, der barnehagetantene skriker og banner, barna må spise gamle brødrester og pedlederne skåler på bakrommet?

Det virker jo sånn siden endel her er så opptatt av at dagene før jul, da har man bare ikke barna i barnehagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en dr.barnehage/mr.hyde-situasjon. Har du ikke lest vedtektene, kjære deg? :P

Skrevet

Og jeg som gav dem julegave i år! Ha! Det skal de nå ikke få neste år om det er slik de oppfører seg i juletida :P

Hmm, så all julepynten og gavene jeg har fått sendt med hjem er egentlig ikke laget av mine barn men kommer fra en eller annen barnevirksomhet i et uland også da?

Skrevet

Barnehagen er vel strengt tatt et tilbud til foreldre som er begge i jobb, sånn egentlig, er vel derfor det har blitt sånn pes med full barnehagesekning, slik at begge kan jobbe, ikke et tilbud til foreldre som synes det er pes å ha ungene hjemme fordi de er slappe med grensesetting !!

Det g\har du nå kansje gått glipp av i såfall .. Kansje skolene også bør ha åpent i jula??

Hilsen en som synes alle skal få bestemme selv, men som synes mange misbruker barnehagen.. fordi de betaler jo... *UGH*

Har mine barn hjemme til jul og påske jeg, og synes det er kos, selv om mine tre troll krangler, sloss og er uenige, og ja går i føttene på meg og skal hjelpe til med alt :)

Skrevet

HAHAHAHAHA! Godt poeng!

Her i huset er jeg evig takknemlig for at pedagogene i barnehagen har gjort litt ut av førjula med julebord, nissefest osv., for her har det gått i ett de siste ukene. Kunne aldri klart det uten de.....

TAKK!!!

Skrevet

Om jeg har gått glipp av at barnehagen er for foreldre som begge jobber, hvor står det hen sa du?

Og kan du samtidig vise meg hvor det står at disse to foreldrene med jobb har rett på fri i jula siden skolene har det og barna for all del ikke må i barnehagen disse dagene?

Skrevet

20:54 - hva i all verden mener du med "synes mange misbruker barnehagen"?

Skrevet

Jeg kan kun svare for meg selv, 20:54. Mannen jobber 12 timer i døgnet, og jeg er høygravid. Jeg går hjemme i perm, og lar sønnen min fint gå i barnehagen mens jeg gjør klart her til julaften, uten noen dårlig samvittighet eller tanker om at jeg misbruker noe som helst.

Men i dag er det juleferie både for mannen og slnnen, så nå skal vi kose oss hjemme i et juleklart hjem heeeele julen :)

God Jul :)

Skrevet

20.54; bhg er vel strengt tatt en tjeneste til de som betaler for det. Og andre fordømmende foreldre eller bhgansatte har faktisk ikke noe med hvorfor barna er der.

Misbruker bhg? Om de har behov så har de jo behov...

Skrevet

Jeg tror de aller fleste barn har det veldig fint i barnehagen før jul istedenfor å bli med på julekaoset i butikker og hjemme. Selv hadde jeg tulla hjemme idag, men det var fordi det skulle være så få barn i bhg at de skulle slå sammen flere avdelinger og hun kom ikke til å kjenne så mange der.

Skrevet

Jeg mener barnehagen er misforstått, og jeg synes det blir feil at foreldre som begge har FRI har ungene der.. Så kan dere forsvare opp og ned i mente.. Ungene har det vel for faan meg godt av å få være med hjemme enkelte dager og ha noen dager / timer fri med foreldrene!!

Det er ikke snakk om tilfeller der begge er i jobb, men at folk som bruker barnehagen for selv å få fri...(misbruk) Hva er vitsen med å få barn egentlig????

Åja, klart det ER slitsomt med unger.. men det burde folk forstå før det knulla og fødte barn i hytt og gevær-.. men det er min mening!!

Skrevet

Ja, hva er vitsen med å få barn om de må være i barnehagen 21., 22. og 23. juledag!!! Da er jo hele meningen med å få barn borte!

:P

Skrevet

HAr du noen formening om hvordan enkelte foreldre bruker barnehagen?? Mange, da mener jeg mange kommer med de 6.30 og henter 16.30 hveeeeeeeeeer dag og også på julaften om de har mulighet---

Skrevet

Vet ikke helt hvem du spør men hvis det er meg rett over så skjønner jeg ikke helt sammenhengen mellom innlegget mitt og spørsmålet "har du noen formening om hvordan enkelte foreldre bruker barnehagen".

Forøvrig har jeg aldri hørt om en barnehage som har åpent til halv fem på julaften.

Ikke heller har jeg hørt eller kjent noen som har barnet i barnehagen hver dag i ti timer.

Skrevet

Men spiller det noen rolle? Når folk kommer og leverer? Du vet jo ikke hva disse foreldrene gjør i mellomtiden? Og uansett hva de gjør er det jo ikke ditt problem.

Hadde det vært uetisk og usunt å ha barn i barnehage så lenge, hadde det ikke vært barnehagetid så lenge heller. I mini sin bhg åpner de 0715, og stenger 16.30. Jeg får såvidt hentet og levert til den tiden desverre, når jeg jobber. MEN når jeg ikke jobber, som nå, får jeg ikke levert senere eller hentet noe tidligere alikevel fordi den barnehagen mini går i, er borte hele dagen. Tror du de hadde gjort det om det hadde vært skadelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...