Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 HVa skal jeg med alle disse bildene av ungene folk kommer stikkene med til oss, hvert eneste år?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Skjønner heller ikke poenget. Jeg legger dem i en skuff og så går de i søpla 1.nyttårsdag.
Lunapuna1985 Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Synes det er koselig jeg! Jeg sender av bikkjene, og folk takker i alle fall for kortene..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Hvert barn jeg har fått bilde av er små mennesker som jeg bryr meg svært mye om.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Det koselige med julekort er jo å holde kontkaten, gjerne med dem man ikke ser så ofte, sende dem i posten. Ikke å dele ut fotografier til venner man ser hver dag. Kan jo forstå at det er koselig for grandtante å få et julekort med bilde av ungene, men naboen? Hallo? Julekoselige kort med julemotiver, dem stiller vi ut. Julekort på fotopapir, går rett i skuffa. Noen røde, noen svarte, noen grå, noen grønne, og noen blå. Noen med barnenisser, andre med sommerbilder, og noen med fotografbilder. Ikke særlig kult. Ungene ser vi jo hver dag så uansett, så ikke spesielt spennende. Uff nei.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 'jeg syntes det er kjempe koselig å få julekort med bilde av de jeg bryr meg om har de hengende i stuen og når julen er over tror jeg at jeg skal begynne med å lage noen sider i albumet under jul med julekortene. ellers har jeg de i en mappe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Jeg syns det er kjempekoselig med julekort med bilder av barn (og voksne) Det syntes jeg før jeg fikk barn selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå