Gjest Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Leste i et innlegg her for et par dager siden der det ble anbefalt å bruke smelta melis i steden for smelta sukker som lim til pepperkakehuset. Vel, nå står stekepanna på plata, med melis oppi. Men hvorfor skjer det ikke noe da??? Æh, ja, jeg har slått på kokeplata, ja, men på ganske svak varme, redd for å svi melisen... Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette, da??? Hrmpffffff.... Burde vel holdt meg til ting jeg kan...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Det tar laaaaaaaaaaaaaang tid før det smelter. Laaaaaaaaaaaaaaang tid ;-)
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Ja, du, det har jeg igrunnen skjønt.........................
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hehehe.... Ante meg, men siden du spurte om noe innlysende, så var det litt vanskelig å ikke svare noe innlysende ;-P
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Jaha,, går det ann å smelte melisen til lim? Hehe man lærer stadig noe nytt Lykke til og god jul ))
Verbena Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Det gjorde jeg også i dag, etter å ha lest det her inne... Det tok tid før det smelta, men når det først smelta funka det som fy!! Og nå har vi to pepperkakehus stående på hylla her =)
fox`y Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 fungerer like godt me tykk vanlig melis:) årdna pepperkakehus på 10 minutter jeg )
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Men NU er pepperkakehuset på plass i hylla, ribba er krydra og salta, julegardiner på plass, juletreet på midlertidig fot, julepynten står bare og venter........ I morgen blir det juletrepynting sammen med snuppa, bake kransekakestenger, kanskje ei kake, levere de siste julegavene, steke ribba og gjøre endelig avtale med "nissen". Det blir nok jul, serru! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå