Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Så utrolig slitsomt, for oss alle. nekter å kle på seg. slår seg skikkelig vrang, hylskriker og ligger på gulvet mens hun sparker og slår og roper at hun vil ikke ditt, vil ikke datt. ingenting hjelper, kan vare opp til en halvtime. samme når jeg skal prøve å få henne til å sette seg i bilstolen sin, da må jeg rett og slett holde henne fast og tvinge på henne selene. jeg orker ikke å stå i en halvtime og dikkedare når vi har dårlig tid. dessuten er det jeg som bestemmer at nå reiser vi, og hun må lære at hun ikke kan styre alt. ofte tar hun av selene igjen, sånn at jeg må bak og begynne på nytt. hun spreller og slår, står i bue og hylgriner. Ser at andre foreldre synes det er et interessant skue når det er henting i barnehagen. Vel, det er ikke noe kjekt, men rett og slett en kamp hver eneste dag. Kjenner at jeg holder på å eksplodere inni meg og at det skinner igjennom. Noen andre som også har det sånn? Eller som har råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå