Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Intense magesmerter og en liten spotting i går kveld ble til en stor. Mister på lille julaften, noe annet kan jeg ikke tro... Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ville bare si det til noen uten å sutre og ødelegge julen for alle her hjemme.... trist...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 nei så trist... huff.... ikke så mye å si annet enn at jeg håper du klarer å ha en delvis fin julefeiring. Lite trøst i det, men det er jo som regel en grunn til at man mister. Hvor langt var du på vei? (Jeg hadde ganske stor blødninger fra uke 5 til uke 9 med magesmerter, men det var nok mest sannsynlig at jeg ventet tvillinger og mistet den ene... så det kan jo gå greit.. vet man ikke tør håpe på det)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 off føler med deg mistet for to dager siden. eller det vil si,, måtte ta tabletter fordi det var dødt. forferdelig nå! trist tid... hvordan har du d... håper d skjer mye og at du klarer å tenke på andre ting. tenke over alle fine tinga vi har i livet
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Føler med deg. Håper det etter omstendighetene går bra med deg Vet nøyaktig hvordan du har det. Gikk igjennom akkurat det samme på lille julaften for 5 år siden. Stor klem
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Åååååååh Jeg mistet på julaften for 3 år siden. Det var ikke gøy. Jeg måtte sette på en maske og vær blid og glad for ungenes skyld, men inni meg så bare gråt jeg. Har fått ett barn til etterpå, og er gravid igjen nå Føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå