Gå til innhold

Må si jeg gruer meg litt til julaften i år :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir hardt å sitte fødeklar, med 8 dager til termin på julaften å være sosial, blid og hyggelig med folk jeg kjenner og folk jeg desverre ikke kjenner... i tillegg til at man føler seg oppblåst, feit og ekkel, så sliter man i tillegg med bekkenløsning, ribbeinssmerter.hovne fingre og ben og halsbrann. Og så skal man sitte til bords i flere timer og spise og "kose" seg..

Joda, missforstå meg rett, blir sikkert koselig også, men det blir nok slitsomt.. håper jeg har mot og "guts" nok til å spørre om å få låne en seng hvis det blir for mye..

Men god jul til alle sammen, håper dere får en fin feiring!! Dette går nok bra,måtte bare få ut min lille bekymringsfrustrasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg veldig godt, tenker i samme baner selv.

Er også fødeklar me 9 dager til termin (tror jeg, 1 januar).

Håper at folk er forståelsesfulle nok til å ta hensyn. Hormonene raser i tillegg så det kan jo bli litt intressant.

Er også litt redd for at fødselen skal starte akkurat i disse dager :/

off, lykke til og håper du får en fin jul uansett :)

Skrevet

Samme her, men jeg gruer meg mest til å kansje måtte føde på julaften.

Ellers tilbringes julaften familien, hvor jeg kjenner alle veldig godt, så jeg slapper av med bena på bordet og ser på tv. Deilig!

Er 6 dager igjen til termin, og sist fødte jeg 5 dager før... men har på følelsen at dette svangerskapet blir litt lengre enn det forrige, og det er faktisk helt greit, selv om jeg er er lei av magen, gelebekken og gud vet hva.

Men julaften med min 14.5 mnd gammel datter, den vil jeg ikke gå glipp av.

Skjønner at det blir slitsomt hvis du er på en plass med folk du ikke kjenner. Sliter selv med å bare slenge meg nedpå ei seng hvis jeg ikke er sammen med de jeg kjenner best. Da føler jeg meg sytete og lat, selv om jeg har ei meget god unnskyldning.

Ønsker deg og resten av trådskriverne en riktig så god jul, så god som man kan ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg gleder meg jeg:) Selv om termin også her er like over nyttår.

Ja, bekymrer meg jo selvfølgelig for om fødselen skal starte, spesielt siden jeg har en sønn som VIRKELIG har gledet seg til jul i år! Tror dette er første året han virkelig husker hvordan det var å feire jul i fjor, og derfor vet hva det vil si. Han er skikkelig mammagutt, så hadde nok blitt veldig lei seg om jeg havner på KK på selveste julaften... Men satser på at det går bra! SKAL komme meg gjennom julaften uten at noe skjer, har bestemt meg for det;)

Svigermor har invitert oss på julemiddagen hjemme hos henne, men hun må jobbe, så enden på visa er at vi må lage i stand hele julemiddagen til hun kommer hjem fra jobb. Dette har jeg tenkt at samboer skal få gjøre, mens jeg ligger på sofaen og slapper av. Skal selvfølgelig hjelpe til litt med dekking av bord og sånne småting, men har ingen planer om å overanstrenge meg i på noen måte! ;)

Morgendagen skal nytes, ettersom jeg for en gangs skyld har "gydlig grunn" til å la andre styre på mens jeg selv slapper av! Bare håper jeg har samvittighet til det når det kommer til stykke.. Har en tendens til å få dårlig samvittighet når folk rundt meg jobber, så ender ofte med at jeg hjelper til like mye selv.

Skrevet

Skal også til svigers og gruer meg! har bekkenet fra helvete, sovet 2 timer i natt, 1 hel time natt til i går,halsbrann osv...frister mest å pakke meg inn i dyna på sofa'n foran titteboksen...men blir litt kjedelig sitte alene på julaften, så det er vel bare å bite tenna sammen å dra..får heller overtale min kjære til å ta en tidlig kveld i dag..vi skal jo tilbake 1. dag på frokost...uansett ønsker jeg alle en god jul! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...