Sydamen Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Åh....jeg er så oppgitt. Jeg hadde et håp denne gangen. Skulle testet i morgen.... Jeg får ikke lov å gå en dager over en gang. 15 DPO, så kom TR,som en klokke. Det er som hun straffer med ekstra i dag, ingen lysebrun spotting en gang, bare rett på sak( som "vann med rød farge", ikke sikkerlig blødning, men uten smerter). Vanligvis ville jeg nå googlet meg i hjel i håp om å finne andre som var 15 dpo, begynte å blø likt meg og likevel var gravide. Kom hjem nå, utslitt, rotete hus og en kjæreste som er sent ferdig på jobb i dag. God jul liksom..
yh Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Föler med deg... Jeg har en sterk fölelse av at det ikke har klaffet denne gang heller... Er så forbannet på meg selv, mener jeg selv har skyld i at det helt sikkert ikke har blitt noen baby i magen denne gang heller fordi jeg fikk ikke med meg sambo på sex den dagen jeg tror det var störst sjanse.. Bare 25 % sjanse at det skulle skjedd likevel men...
Sydamen Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2010 Takk, litt bedre i dag. Sovet lenge og begynt å se fremover. Jeg er selvfølgelig takknemmelig for at vi bare bommet på noen dager enn å oppleve +-tester og så miste. Nå får jeg heller få ut litt av agresjonen med vaskekosten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå