Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Ja, heilt seriøst. Hun er skikkelig ufordragelig. Siste eksempel: Katten lå og sov i sofaen, så går hun bort og legger genseren sin over katten, haha, og drar hetta over hodet hennes. Så drar hun til seg genseren og hyyyyler når katten er ute med klærne og holder igjen genseren. Jeg går og hjelper katten med å komme løs. Så sier datra at hun vil ikke at katten skal ligge i sofaen, for hun selv skal hoppe der. SÅ tar hun katten og fiver henne ned på gulvet, og så vrææææler hun forde katten klorer henne i skuldra. Så hoer hun to hopp i sofaen og går ned på gulvet og leker med noe anna.......... JEg lar meg voldsomt provosere av denne oppførselen, for hu hadde tydeligvis mer lyst til å jage katten enn å hoppe. Det er tusen slike eppisoder, og hun er altid så suuur, og alt er såååå uretferdig, og blæææh. OG skal vi leke sammen på gulvet, med fukker, eller bamser eller figuerer, så skal HUN bestemme ALT, og ALTID blir det samme leken, ALLE snur seg VEKK fra det dyret/dukka jeg er, INGEN vilvære sammen med den jeg har, etc.......... Snakker jeg hardt til ho hyler hun eller brøler, og påstår jeg lyver og sender meg slikk så stygge at det er ekkelt. Hun er så til de grader utakknemmelig at det er kvalmt. Hun maste og maste og maste etter en katt til bursdagen sin, en leke katt som både beveger seg og mjayer og maler. 900 kr kosta den, hunjubla i det hun åpna pakken men siden har hun ikke sett på den enganh............. Hun er bare inne, nekter å gå ut. Tvinger jeg henne blir det krig. Jeg er sååå sliten av denne lille drittungen som jeg elsker............. Hun er fæl rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Æsj, for en møkkaunge. Stygg er hun sikkert også. Legg henne ut på Finn.no, har du flaks er du kvitt henne før julen ringes inn. Så kan du og katten nyte julefreden uten den ufordragelige ungen.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Min venninnes sønn på samme alder er likedan. Det er synd å si det, men jeg misliker det barnet så fælt, og er så glad for at det ikke er mitt barn, og jeg synes oppriktig synd på dere som må leve med det. Stakkars katt sier jeg bare. Håper du kan beskytte katten fra jenta di. Et dyr skal slippe å bli plaget i sitt eget hjem. Hadde det vært mitt barn som behandlet en katt slik så hadde hun fått så det ljomet etter! Hun er gammel nok til å forstå at slik gjør man bare ikke. Håper forøvrig for deres del at dette bare er en fase, som snart vil gå over.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Du første anonyme som svarer, du kan bare spare deg slike tåpelige svar på seriøse innlegg. Sier mer om deg enn om meg. Og du anonym nr to, ja det er fælt, jeg blir jo heilt fortvilt. Og håper inderlig det bare er en fase. Jeg er ikke den typen mamma som ikke ser hva galt mitt eget barn gjør, dem er det sørgelig nok av.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Huff da. Kan ikke akkurat si at jeg kjente igjen min egen 5 åring på et eneste punkt her. Dette kan umulig være normalt? Ikke for å høres ekstrem ut men kanskje du skal kontakte pp tjenesten, helsesøster e.l for råd? Det er jo mulig hun har det vanskelig på en eller annen måte som du ikke vet om? Jeg har et par venner som har barn som du beskriver og sliter veldig.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Hvorfor svarer dere denne usympatiske moren så snilt og forståelsesfullt? Hun har jo ingen innsikt i hva det vil si å være fem år! Ikke forstår hun at barna ofte er speilbilde av sine egne foreldre, og selvfølgelig blir preget av sine nærmeste omgivelser, ei heller har hun noen som helst forståelse for hvordan hun skal takle dette barnet! Anbefaler deg, HI, å snakke med helsestasjonpersonalet for å få råd om hvordan du skal takle det å ha barn som ikke alltid gjør sånn du vil!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Første anonym her. Hvordan i alle dager kan du si at mitt svar sier mer om meg enn om deg? jeg håpet i det lengste at du også prøvde å være "morsom", og tenkte du umulig kunne mene all den dritten du skriver om datteren din. Men svaret ditt om at jeg svarer tåpelig på "seriøse innlegg" er jo helt hårreisende og fjerner jo enhver tvil om at du er ei usympatisk drittmor, stakkars jenta di!!!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Første anonym her. Hvordan i alle dager kan du si at mitt svar sier mer om meg enn om deg? jeg håpet i det lengste at du også prøvde å være "morsom", og tenkte du umulig kunne mene all den dritten du skriver om datteren din. Men svaret ditt om at jeg svarer tåpelig på "seriøse innlegg" er jo helt hårreisende og fjerner jo enhver tvil om at du er ei usympatisk drittmor som senker seg ned på ungens nivå istedet for å ta den rollen en voksen skal! Stakkars jenta di!!!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Barn er ikke drittunger uten grunn! Ærlig talt. Lær deg litt om barnoppdragelse. Kanskje du kan leke litt med datteren din istedenfor å la henne hoppe i sofaen. Har det slått deg at hun kanskje kjeder seg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå