Gå til innhold

Har jeg rier nå??!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt vondt i ryggen. Så blir det litt vondt nederst i magen, det kommer i tak med ca 10-15 min. Mellomrom. Noen ganger litt lenger

Har termin imorra! Hjelp..! Det er ikke spesielt vondt, litt bare. varer i ca 10-15 Sec. Har også fått littegrann løs mage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, lykke til med nært forestående fødsel!

=D

 

Blir en flott julegave dette!

Skrevet

hei...det er nok sikkert det du har:-)

kan begynne som du sier og med en følelse av lett mageknip nederst.

lykke til:-)

Skrevet

Hjelpe meg! Burde jeg ringe føden? Det kan ta lang tid ikke sant?

Skrevet

Du ringer føden når du føler deg usikker, ja det kan ta lang tid. Men det kan være greit å snakke med de på føden og få råd fra de om når de vil at du skal komme inn :)

 

Lykke til

Skrevet

Oioi=s jaja, da ringer jeg kanskje.. Tusen takk=)

 

HI

Skrevet

De vil nok sikkert ikke ha deg inn med det samme, men de kan komme med råd om når du skal ringe de tilbake, og bor du i nærheten kan det hende du får komme inn på en sjekk.

 

Lykke til, er dette ditt første svangerskap?

Skrevet

Nei, regner ikke med at de vil det:)

bor ca 40 min. Fra sykehuset.. Første svangerskap ja.er litt nervøs nå.

er ikke hjemme akkurat nå men snart.Ringer så fort jeg kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...