Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Har litt vondt i ryggen. Så blir det litt vondt nederst i magen, det kommer i tak med ca 10-15 min. Mellomrom. Noen ganger litt lenger Har termin imorra! Hjelp..! Det er ikke spesielt vondt, litt bare. varer i ca 10-15 Sec. Har også fått littegrann løs mage..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Hihi, lykke til med nært forestående fødsel! =D Blir en flott julegave dette!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 hei...det er nok sikkert det du har:-) kan begynne som du sier og med en følelse av lett mageknip nederst. lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hjelpe meg! Burde jeg ringe føden? Det kan ta lang tid ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Du ringer føden når du føler deg usikker, ja det kan ta lang tid. Men det kan være greit å snakke med de på føden og få råd fra de om når de vil at du skal komme inn Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Oioi=s jaja, da ringer jeg kanskje.. Tusen takk=) HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 De vil nok sikkert ikke ha deg inn med det samme, men de kan komme med råd om når du skal ringe de tilbake, og bor du i nærheten kan det hende du får komme inn på en sjekk. Lykke til, er dette ditt første svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Nei, regner ikke med at de vil det:) bor ca 40 min. Fra sykehuset.. Første svangerskap ja.er litt nervøs nå. er ikke hjemme akkurat nå men snart.Ringer så fort jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå