Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Når jeg har mensen blir jeg et skikkelig hormontroll uten kontroll over tankegangen. Jeg blir ikke sur, ikke som jeg viser ihvertfall. Men det er så mye rart som begynner å surre rundt i hodet på meg, og da helst av det følelsesmessige slaget. For eksempel så var mannen min tidligere sammen med ei som er adoptert fra Asia, og når vi så Foreign Exchange i går (møkkafilm, men samma det) så var det en kommentar der om hvor trange Asiatiske damer er. Da kjente jeg panikken bre seg, og jeg tenkte at hu var sikkert mye bedre enn meg og at han sikkert ville foretrukket asiatiske fremfor meg. Og ned på do for å kjenne etter om jeg var vid, og satte i gang med knipeøvelser som bare det. Jeg kan også få for meg at han foretrekker å se på andre enn meg, og at han egentlig fantaserer om alt annet enn meg. Spesielt når menstruasjonen kommer og butikken er stengt! Da begynner jeg å tenke at nå sitter han der og ser på andre damer (når jeg egentlig vet at han leser nettaviser på toppen av det hele!) og heller skulle ønske at han hadde dem og ikke meg. Merkelig egentlig, siden han alltid sier at jeg er det beste som har hendt ham og at han aldri kunne fått det bedre verken i forholdet eller i senga. Dette er bare litt av det jeg kan få meg til å tenke og tro uten grunn under mensen, men pokker det er irriterende når det står på selv om jeg vet at det er totalt irrasjonelt av meg å tenke sånn i utgangspunktet. Jeg kjenner meg selv såpass godt og er så trygg på mannen min at han ikke får noen overhaling av den grunn da :-P Andre som tenker så idiotisk når de har mensen, eller er det bare jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå