Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 har flere stesøsken. har ikke like god kontakt med alle. er "tante" til ene stebrors barn og kjøper gaver til alle barn og voksne der. så har jeg en stesøster jeg har litt kontakt med og kjøper en liten ting til. den siste har jeg ikke koe kontakt med unntatt når vi møtes i felles sammenkomster en sjelden gang. får ikke gaver derifra hverken jeg og mannen eller barna våre. skal jeg kjøpe gave til dem?? vet ikke helt hva jeg skal..syns det er litt dumt i og med at jeg kjøper til de andre stesøskene og hva med ungene ?men igjen så får jo ikke barna våre gaver heller går det da opp i opp? og ingen unger blir lei seg? vi har jo ikke noen kontatk,men de (iallefall de voksne)ser at vi gir gaver til de to andre og barna deres..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 noen synspunkter? må lever snart om jeg skal lever:P
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Jeg ville ikke gjort det,eventuelt pakket inn en jule-godte-pose hver til ungene om de er store nok til det Jeg har 4 stesøsken selv,kjøpte gaver til ungene i begynnelsen,men det skled ut og nå har vi sluttet med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå