mandel i grøten Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 I dag kom hun altså og ga meg en klem og sa at hun var så glad i meg for den jeg er og for den jeg har vært for henne siden hun var knøtt for nesten 19 år siden. Hva skal man si til sånt, da? Annet enn at man selvfølgelig elsker høyt og alltid vil? Og så gråter man en skvett og kjenner seg superheldig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 åååå så utrolig koselig fine fine bonusdatter og fine fine bonusmamma
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 du har helt sikkert gjort deg fortjent til det, eller så ville hun bare ha en ekstra stor gave i år!
mandel i grøten Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2010 Hun visste godt at gaven var klar for lenge siden, he he, jeg hadde laget en liten ekstra personlig fra meg som hun ikke visste om, hun har nok rett og slett bare kommet i mål på den riktige siden av tenårene! Hurra! Og i dag skal vi gå rundt juletreet! Jeg er den helsidste mammaen, bonusmammaen og kona i verden, gratulerer til meg som vant førstepremien i livslotteriet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå