Gå til innhold

der gikk den jula i dass!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sslitt masse for og få denne jula til å bli koselig, og hatt mye motstand.. men tilsluttfølte jeg at det endelig gikk bra.

men nei!! samboeren min måtte klare å ødelegge den stemningen, alle i familien ville ha en bit av oss så vi sa tilslutt at nei nå feirer vi julen bare oss med sønnen vår. Og vi har ikke så mye penger men har klart og spare til denne jula. Men idag så fikk en ovn av svigerforeldrene våre som vi måtte legge ut tuse3n kr på fordi den var for liten og vvar på kampanje så måtte gå opp i pris..

Hadde egentlig en fin ovn med de ville gi oss det i gave. og nå har han betalt tusen kr på den og sier at det skal taas av julegaven fra MEG til HAN???hva faen,...

også sitter han med god samvittighet nå og sier at det bare var ett bra kjøp!! hallo, jeg hadde en ovn som fungerte bra og var lite problemer med den!!selv om vi skal leve på dette frem til 20.januar!!

Nå sitter jeg og ikke kan gi han gave.vet jeg ikke trenger å være så sint.men sa før han betalte at vi ikke hadde råd til dette!!

nei drar hjem til min familie i år.vært nok tull, med familien hans og deres misfornøydhet med at vi ikke kom ditt og en type som ikke bryr seg ett fnugg om at vi bruker opp pengene våres!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva du gnåler etter. Tusen kr til kjæresten din (gave) elelr tusen kr til en ovn til begge? Hvorfor er det så fælt at du ikke kan gi han gave? Han ville jo ha det slik selv. Du høres ut som en liten drittunge når du klager på noe sånn

Skrevet

Prøv med sugekopp, kanskje du får den ut av dass da?

Skrevet

Fikk dere en ovn av svigers som dere måtte bytte inn i en større modell, og dermed legge ut 3000,-, eller misforstod jeg nå?

Kunne dere ikke fått en tilgodelapp, og kjøpt ovn når dere hadde penger?

Ellers var vel idéen til samboeren din god, han gjorde det vel i beste mening. Om noen ødelegger jula er det du lille venn.

Skrevet

Jula går ikke i dass pga mangel på gaver mellom dere to.

Jeg og mannen har ikke kjøpt noe som helst til hverandre i år, fordi vi synes at vi har investert så mye til begges fordel og i begges interesse at det er overflødig.

Vi har plutselig 2 nye vedovner som varmer myyye bedre enn den gamle vi hadde, vi fikk refinansiert huslån, billån, og ett kredittkort og sparte 8000 i mnd sammenlagt ved å bytte bank, og vi har pusset opp gangen i underetasjen.

Om det er pakket inn i papir eller ikke da vel ingen rolle så lenge dere investerer for begge to??

Skrevet

dette blir litt idiotisk med tanke på alle de menneskene som har alvorlige problemer. Dette må du greie å håndtere på en skikkelig måte. Vi gir hverandre en felles investering i år, og den kan ikke pakkes inn. Slik er det. Det viktigste er å være glad i hvernadre og sette pris på hverandre, ikke kjefte og være utakknemlig.

Håper du får en god jul på tross av "problemene" dine.

og håper ikke minst at familien din får en god jul, og at ikke mor i huset er så sur at hun ødelegger for resten av den lille familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...