Gå til innhold

Er barna deres i barnehagen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet etc i dag men har litt dårlig samvittighet over at barna er i barnehagen på lille julaften!

Skal straks hente de nå:)

Håper det er flere barn i barnehagen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har fri, men i fjor var eldste i barnehagen på lille julaften (yngste var ikke begynt enda), og da var det så lite folk der at det var litt flaut.. så i år har de fri.

Men barna koser seg nok i barnehagen de, masse gøy som skjer nå i disse juletider.

Skrevet

Så på listene at det skulle være en del barn i bhg til mine i romjula, så det er nok barn idag også. Mange som jobber idag.

Jeg har mine barn hjemme for kos. Det blir jo nesten bare som vanlig helg ellers. De ska gå mandag og tirsdag så tar de fri til over nyttår.

Storesøster ligger med nesten 39 i temp, og lillebror er fortsatt slakk etter falsk krupp i helga som var, så de hadde nok vært hjemme idag uansett. Var visst for tidlig å sende lillebror igår, stakkar!

Skrevet

Nei ! Mine har hatt juleferie siden forige fredag. Og vi har bare kooost oss hjemme med forberedelser til jul :)

Skrevet

ja. Og jeg er på jobb. Mannen vasker til jul hjemme siden han hadde ferie å ta ut.Men det er lettest uten to barn rundt føttene. Og siden jeg må jobbe i dag + romjula så ble det sånn.

Skrevet

Jepp! Både mannen og jeg jobber, så de måtte nok i barnehagen i dag, ja.

Men vi rusher hjem begge to kl. 15.30 for å hente gutta og gjøre oss klare til jul!

Skrevet

Ja, lille Klompen er i barnehagen :-`\

Jeg er på jobb og far sover etter nattevakt :-)

Men hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å ha hatt han der hvis jeg hadde hatt fri i dag heller, dog ikke så menge timer da....

Skrevet

Nei sønnen min og jeg har hatt fri siden fredag. Å vi skal ha fri hele romjulen :o)

Så vi går nå bare å gjør oss klar til julefeiringen :o)

Skrevet

Sønnen min er hjem idag. Koser oss litt ekstra idag..Ska snart spise nisse grøt,og pynte juletre... ÅÅ,vi gleder oss til imora.. ;)

Men jeg veit at det er en del barn ,i barnehagen til sønnen min.. Veit om mange faktisk,så det går så bra ska du se;) Dem baker pepperkaker,boller,lager julepynt og bare koser seg.Så du ska ikke ha dårlig samvitighet,bare handle ferdig du....

Lykke til

Ønsker deg en riktig fin jul....

Skrevet

min sønn er hjemme i dag. men å studerer jeg og har juleferie så jeg har faktisk muligheten til å ha han hjemme i dag og hele romjulen ;)

Skrevet

det GÅR faktisk ann å gjøre julehandel og julevask SAMMEN med barna altså! Sende de i barnehagen på lillejulaften er jo tragisk! La barna ta en del av juleforberedelsene! Sønnen min har jeg mer enn gjerne hjemme, og han er med å handler, vasker,pakker inn gaver osv, og han er 2,5! Han synes det er kjempe gøy å hjelpe til og gjøre noe annet enn det som ellers skjer på enhverdag!

Skrevet

Ja, det har han vært :o) Og nå har Bestemor henta ham, så de to kan kose seg med juleforberedelser hjemme hos henne. Han kommer hjem rett før leggetid.

Skrevet

Min ville vært det om han ikke hadde vært på nippet til å kaste opp igår ettermiddag. Better safe than sorry...

Men jeg ville ikke latt ham være i barnehagen på julafta med mindre det var absolutt siste utvei :-)

Skrevet

Nei, men har angret på at de hadde fri idag:( 5 åringen og 2 åringen har småkranglet hele dagen, og jeg har også en på 7 måneder som krever sitt. 2-åringen er hjemme på tredje dagen fordi han har vært syk. Og han ser ikke på tv enda. Mannen er på jobb og kommer ikke hjem før i romjula. Skulle pynte pepperkakehus idag, men ene veggen knuste og taket datt av:( En dårlig dag rett og slett.

Skrevet

Tenkte ikke på julaften da, klart barna er hjemme da, trodde det var helt vanlig.

Har ikke dårlig samvittighet lengre, barna koste seg masse i dag og det var endel barn også:)

Nå har de fri til 5 januar:)))

God jul

Hilsen HI

Skrevet

Nei. Vi tar ut ferie så barna får fri. Jeg synes tiden rett før jul er så utrolig hyggelig. I dag har barna snakket om morgendagen hele tiden.

Skrevet

Ja gutten min har vært i bhg, fra 10 til 16. Jeg har vært hos frisør og gjort unna siste juleforberedelsene.

Skrevet

Mine barn har storkost seg i bhg i dag :)

Også har far vært på jobb og mor har unnagjort alle ærend sånn at julen kan settes igang uten at de trenger å være med på butikken eller på gaveleverings runden som bare er stress likevel ;)

Skrevet

Eldste har vært i bhg mens minsta har vært hjemme. De fikk velge selv.

Eldste har hatt en kjempe fin dag i bhg. De fikk se 2 julefilmer og kost seg med julemusikk osv.

Skrevet

nei, Min mann kom hjem fra reisejobb igår, så han han var hjemme med snuppa mens jeg har vært på jobb:)

Skrevet

Mini var i bhg i dag, og ser ikke noe i veien med det. Han hadde ikke holdt ut med frisørtime, handling osv, så han har kost seg i barnehagen i stedet. Nå har han fri helt til 4. januar :)

Skrevet

Pøbelgutten har ikke vært i bhg siden fredag. Her har vi tatt lang juleferie alle mann. Tilbake til jobb og bhg tirsdag 4. januar. Deilig å ha muligheten til det :)

Skrevet

Til dere som har vært hjemme med barna i dag, så er jo det kjempe bra for barna som har fått vært hjemme. Men dere trenger vel ikke rakke ned på de andre som ikke har hatt samme muligheten?

Vi er ikke mange der jeg jobber, og et stress der før jul. Så å få fri er ikke bare bare. Var glad jeg fikk gå klokken 12 i dag.

Fikk nok dårlig samvittighet for gutten min da jeg leverte han i dag og så det bare var 4 barn der. Heldigvis kunne jeg hente han tidlig da.

Men de som har hatt barna i bhg i dag, har vel nok dårlig samvittighet, enn at dere trenger å rakke ned i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...