Gå til innhold

hva spiser dere til middag lillejulaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe spesielt eller vanlig middag?

Jeg har lyst å lage noe god sen middag i kveld. Noen tips til meg?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har lyst på er pinnekjøtt, men det jeg orker lage er pizza....

Skrevet

Vi skal ha grøt:) Restene brukes til riskrem i morgen!

Skrevet

Vanligvis har vi hatt hjemmelaget pizza til hovmestern, men i år blir det vanlig middag til vanlig middagstid. Blir vel spagetti tenker jeg.

Til hovmestern blir det ost og vin :)

Skrevet

Vi har ingen tradisjon, men blir grøt her i dag..da blir nok ungene glad:)

Skrevet

Rømmegrøt med en mandel i og spekeskinke.

Skrevet

Vi spiser alltid risengrynsgrøt hos svigers på lillejulaften;)

Skrevet

Vurderer å lage grøt til ungene.

Jeg blir bare kvalm av risgrøt så det er ikke no morsomt å spise gitt.

Er første året vi feirer hjemme, så vi må finne ut hvordan vi skal gjøre det med denne dagen i fremtiden!

Skrevet

Lillejulaften er det fast med risengrynsgrøt. Mandel i grøten med premie til den heldige.. ;))

Lager masse grøt, og restene blir riskrem til julaften.. NAAAAMMMM!!

GOD JUL ! :))

Skrevet

Risengrynsgrøt. Tradisjon. Den som finner mandelen får en marsipangris :)

Skrevet

Mølje. Ikke supergodt men en gammel tradisjon her i heimen.

Skrevet

Vi samles hjemme hos mamma og pappa og har "koldtbord". Dvs karbonader og løk, salater i varianter, hummer, masse godt kjøttpålegg, eggerøre, rundstykker og godt brød, og mye annet som jeg ikke kommer på i farten. Og kake;)

Skrevet

Grøt med mandel :)

I kveld skal vi lage hjemmelaget pizza og se en koselig julefilm med de største ungene..

Åhhh,masse julestemning nå!!!

Skrevet

lillejulaften er jo vanlig jobbdag, så vi spiser den middagen vi har lyst på etter jobb. Så vasker vi huset, og mens store og små gutter pynter treet på kvelden, så lager jeg risengrynsgrøt med mandel i. :) Da blir smågutta skikkelig mette og trøtte på kvelden. ;)

Skrevet

Ribbe, medisterkaker, medisterpølser, rødkål, potet og saus er alltid middag på lille julaften.

Skrevet

vi hadde ingenting til middag.

sønnen min vil bare sove, og han har feber. jeg har spydd i hele dag. TYPISK SOM BARE DET! Han har aldri vært syk før i år, eneste i barnehagen som aldri var hjemme. Men nå vettu, NÅ er vi blitt syke. dagen før julaften. grr

Skrevet

Vi har faktisk ikke spist middag i dag. Har spist fenalår og kalde poteter, barna fikk fjordland risengrynsgrøt nå til kvelds;)

Skrevet

Lutefisk er fast middag her i heimen hver lillejulaften=) *nam* *nam*

Skrevet

Ikke noe fast. Mannen jobber og kommer ikke hjem før om noen dager. Ungene og jeg har spist spagetti tidligere idag, og nå har jeg tatt meg en brødskive. Men i morgen skal vi ha julaften hos oss, så da blir det skikkelig julemiddag.

Skrevet

Her blir det taco!

Vil ha noe skikkelig ujulete før møtet med det ukeslange jullebesøket romjulen er her i slekten :)

Skrevet

vi har for 2 året på rad julegrøt med søskene til min samboer. det var i 15 tiden. Meg å samboeren min hadde svinindrefile,baktpotet og diverse tilbehør ikveld :)

Skrevet

Vår lillejulaftenmiddag er lutefisk, som erstatning for den islandske tradisjonen med skate på denne dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...