Gå til innhold

Topp 8 krangle temaer her inne


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Vekt

2. Vaginalfødsel/KS

3. Amme/MME

4. Penger

5. Svigermor/far

6. Menn

7. Abort

8. Reima - er det best selv om de kommer dårlig ut i test

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo glemt helseteppe foran vogna eller ikke! :D

 

 

Skrevet

Sorry, og bilsete når forovervendt...

Skrevet

Ikke glem rettskriving! Eller heter det rettskrivning?

Jeg er i det minste sikker på at det heter krangletema - uten orddeling, som jo er et annet krangletema;)

Skrevet

Bilsikring og ung vs eldre mor må ikke glemmes;)

Skrevet

Hjemmeværende mødre vs jobbende mødre med små barn i barnehage

Skrevet

alder er jo et stort tema...

Røyking i graviditeten.

 

Også vært innom et par krangletråder der alenemødre ikke burde får barn, det er så klart selvforskyldt å være alenemor.. RIGHT!

Skrevet

Alle som mottar noen som helst form for stønader fra NAV er late trygdemisbrukere ;o)

Skrevet

For ikke å glemme hvor lenge barnet er i barnehagen og om man er så frekk at man tar seg en fridag og likevel sender barnet i barnehagen.

Skrevet

Helsedirektoratets rettningslinjer i forhold til hva gravide kan og ikke spise- De som følger rettningslinjene er hysteriske og de som ikke gjør det prøver å drepe babyen sin.

Skrevet

Glem for all del ikke svigermor og resten av den hersens svigerfamilien.

Også er det de som hater "biomor" og de som ikke liker stemor.

"Sambo" er også noe dritt.

Så var de de som gir godteri til barna FØR de har nådd konfirmasjonsalderne. O' hutte tu.

Og alle alenemødre snylter NAV.

Holdt på å glemme de som ikke fullammet til barnet flyttet på hybel.

 

Har vært et kranglefullt år her inne på Anonym ja.

 

PS. Glemte jo nesten de som ikke lar barna sitte bakovervendt til de tar lappen selv. Fyyyyyyyyyyyy.

 

PSssssss. God jul til alle dere som feirer jul selv om dere tror på Jesu fødsel eller ei. Har jo vært et hett tema de siste dagene det også:)

 

 

 

 

Skrevet

Jeg synes disse er evige gjengangere:

 

1. ung vs eldre mor

2. vanskelige svigermødre

3. røyking i sv.skapet

Skrevet

kombiner mine,dine og våre barn + forskjellsbehandling og oppdragelse og du har en atombombe

Skrevet

også må vi jo ikke glemme den med hvor mange barn man må ha for å få lov til å være sliten!!

:P

Skrevet

For ikke å glemme: hvor mange julegaver du gir til barna dine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...