Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 1. Vekt 2. Vaginalfødsel/KS 3. Amme/MME 4. Penger 5. Svigermor/far 6. Menn 7. Abort 8. Reima - er det best selv om de kommer dårlig ut i test
meg & to små vampyrer Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Du har jo glemt helseteppe foran vogna eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Sorry, og bilsete når forovervendt...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Ikke glem rettskriving! Eller heter det rettskrivning? Jeg er i det minste sikker på at det heter krangletema - uten orddeling, som jo er et annet krangletema;)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Bilsikring og ung vs eldre mor må ikke glemmes;)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Hjemmeværende mødre vs jobbende mødre med små barn i barnehage
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 alder er jo et stort tema... Røyking i graviditeten. Også vært innom et par krangletråder der alenemødre ikke burde får barn, det er så klart selvforskyldt å være alenemor.. RIGHT!
Tante Blås Squaw Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Alle som mottar noen som helst form for stønader fra NAV er late trygdemisbrukere ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 For ikke å glemme hvor lenge barnet er i barnehagen og om man er så frekk at man tar seg en fridag og likevel sender barnet i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #14 Skrevet 23. desember 2010 Helsedirektoratets rettningslinjer i forhold til hva gravide kan og ikke spise- De som følger rettningslinjene er hysteriske og de som ikke gjør det prøver å drepe babyen sin.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #15 Skrevet 23. desember 2010 Glem for all del ikke svigermor og resten av den hersens svigerfamilien. Også er det de som hater "biomor" og de som ikke liker stemor. "Sambo" er også noe dritt. Så var de de som gir godteri til barna FØR de har nådd konfirmasjonsalderne. O' hutte tu. Og alle alenemødre snylter NAV. Holdt på å glemme de som ikke fullammet til barnet flyttet på hybel. Har vært et kranglefullt år her inne på Anonym ja. PS. Glemte jo nesten de som ikke lar barna sitte bakovervendt til de tar lappen selv. Fyyyyyyyyyyyy. PSssssss. God jul til alle dere som feirer jul selv om dere tror på Jesu fødsel eller ei. Har jo vært et hett tema de siste dagene det også
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #16 Skrevet 23. desember 2010 Jeg synes disse er evige gjengangere: 1. ung vs eldre mor 2. vanskelige svigermødre 3. røyking i sv.skapet
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #17 Skrevet 23. desember 2010 kombiner mine,dine og våre barn + forskjellsbehandling og oppdragelse og du har en atombombe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #18 Skrevet 23. desember 2010 også må vi jo ikke glemme den med hvor mange barn man må ha for å få lov til å være sliten!!
gumo Skrevet 24. desember 2010 #21 Skrevet 24. desember 2010 For ikke å glemme: hvor mange julegaver du gir til barna dine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå