juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Jeg fikk beskjed av min lege å la være. Ikke pga fare for listeria eller toxoplasmose, men pga det er fryktelig mye salt og ikke bra for blodtrykket, vannansamling i kroppen + at baby blir veldig stresset av den store mengden salt. Så jeg lar være..
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Det har jeg ikke en gang vurdert å droppe... Jada, det er jo salt som det sies over her, men det er ETT måltid... Jeg skal storkose meg med pinnekjøttet i morra... Hurra!! :-)
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Ja det er jo salt.. Men jeg har absolutt tenkt å nyte dette måltidet! Så mye annet jeg må stå over i jula at dette skal jeg unne meg Får heller kompensere med å drikke masse vann
3barns-mamma <3 Skrevet 24. desember 2010 #6 Skrevet 24. desember 2010 jeg skal i hvertfall kose meg med pinnekjøtt i kveld ) man kan jo ta ''antisalt'' som man får på helsekosten. Har jeg hørt i hvertfall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå