Gå til innhold

Jobber dere julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange starter pakkekalaset etter middag og gjerne spiser klokka 17. Hva gjør dere på dagen og hvorfor starter dere ikke gaveutpakkingen tidligere slik at ungene kan legge seg i vanlig tid og slipper å legge seg rett etter gaveutdelingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har fri i morgen, hurra:)

Men vi skal stå opp, skrelle poteter og grønnsaker, dra til min mor for å spise grøt og møte nissen, dra hjem og lage middag, hente besøket, spise middag og SÅ kommer pakkene. Derfor.

Skrevet

Syns det er litt stress da. I min regi hadde middagen vært seinest 17, men det er jo ikke sånn at jeg kan kjøre på med MIN plan når vi er flere med ulike meninger:) så vi får prøve å få barna til sove litt ekstra på dagtid så de holder ut:)

Skrevet

Jeg skal på nattevakt, og det kommer til å bli et salig kaos før jeg istedet for å slenge bena på bordet og kunne ta meg et glass vin må gå på jobb kl 22. Foreslo for mannen min å åpne våre gaver i kveld, men det ble dårlig mottatt..Så det kommer til å bli en laaaaaang natt etter en laaang dag..Men takk og pris for at jeg ikke jobber aftenvakt, da hadde jeg gått glipp av hele morroa:-)

Skrevet

Jeg jobber på formiddagen, er vel ikke heime før i firetia.....

Så da blir nok alt litt sent....Heldigvis fri 1.juledag da.....

Og minstemann på 2 kan no forresten legge seg i noenlunde tid selv om ikke alle pakkene er åpnet.....sikkert ok å åpne noen 1.juledag å :-)

God jul til dere alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...