Gå til innhold

Hva er dine ønsker for 2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper vi endelig finner drømmehuset, og at vi får det fint på de to ferieturene vi allerede har bestilt. Håper også at vi får anledning til å dra bort i jula neste år, for dette julestresset takler jeg ikke et år til.

Håper jeg blir helt frisk av ryggplagene jeg har hatt de siste mnd, og at vi eller holder oss friske alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper at baby i magen kommer ut frisk og fin, at stesønnen min blir utredet og får hjelp (adhd), at mannen min blir utredet og får hjelp for søvnapne og at alle i familien min beholder god helse. Jeg håper at flere melder seg inn i Røde Kors, for Norge trenger flere hjelpekorpsere, og jeg håper at det blir et bedre tilbud til syke, eldre og barn som trenger hjelp.

Skrevet

Jeg håper på ny og mer familievennlig jobb, at eldste sønnen vår blir bedre/at vi finner ut hva som er galt og at søsteren min kommer og besøker oss i sommer som planlagt :)

Skrevet

Ønsker

-at jeg finner og kommer inn på en utdanning jeg trives i.

-at ungene mine skal ha det fint, at frøkna vil trives på skolen når den tid kommer og at minsten lærer å snakke enda bedre, slik at han slipper å slite. Og at frøkna kan slutte med sengevæting før hun begynner på skolen.

-at kjæresten min fortsetter å være en sånn fin fyr som jeg tror han er, og at jeg ikke mister ham=)

Skrevet

-ønsker meg et velskapt og friskt barn (det som ligger i magen)!!!!!!!!!! største og egentlig eneste ønske!

laaaaangt ned på lista (som kun sentrerer seg rundt punkt én ;))

-drømmehuset

-drømmekarrieren??? (har jo en god jobb nå, men det var kanskje ikke dette jeg ville likevel....ønsker at jeg finner litt mer ut av hva jeg egentlig vil, karrieremessig altså)

Skrevet

ønsker og treffe igjen min kjære som fikk avslag i norge og sitter nå i fengsel eller på vent på og bli sendt til irak der han kommer fra.jeg ønsker og få råd til refertiliseringsoperasjonen

Skrevet

Større nettverk og flere ambisjonsrike, positive mennesker i livet mitt.

Skrevet

Jeg håper at legene på Aker kan hjelpe husets herre, så han slipper smertene som har herjet med ham de to siste årene.

Ellers ønsker jeg meg det som alle andre ønsker seg; friske, glade unger og en hverdag uten for mye problemer.

Skrevet

-at bf forstår at det er viktig med godt samarbeid og at det blir vondt verre med dårlig stemning hele tiden

- at jeg blir gravid med min nye mann

- at økonimien holder seg der den er, ikke blir verre ihvertfall

- at jeg kan gjøre noe som kan hjelpe noen andre

- større nettverk her

Skrevet

Jeg ønsker at min kronisk syke pappa skal ha et godt år og at han ikke skal bli sykere.

Jeg ønsker at jeg skal klare avsluttende eksamen til våren.

Jeg håper å kvitte meg med 15 kg før sommeren.

Jeg håper å bli gravid igjen i løpet av høsten.

Skrevet

Det eneste jeg ønsker meg er en liten spire i magen på nyåret =)

Skrevet

Jeg ønsker meg en jobb, en ny baby og at familien min har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...