Gå til innhold

Naar slutter egentlig folk aa ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spoersmaal men...

Naar jeg var 15 syns jeg det var helt forferdelig aa vite at foreldrene mine hadde sex, jeg syntes de var saa gamle, naar jeg var 20 syntes jeg 45 va gammelt for aa ha sex..naa er jeg 33 og undrer litt paa hvor lenge som er vanlig..Kan ikke se for meg at jeg har sex naar jeg er 50..Er det "vanlig" at folk har sex i den alderen eller blir det mere sjeldent med aarene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, tror du ikke folk har sex når de er 50? Hahahahaha!!! Folk har nok sex så lenge de ønsker, noen gir seg sikkert tidlig, mens andre holder på til de er 80 ;)

Skrevet

Jo, jeg skjoenner jo folk har sex naar de er 50, men er det VANLIG at de har mye sex? Dabber det ikke av med aarene liksom?

Skrevet

Hvordan skal vi vite det? Er vel forskjellig når sexlysten dabber av, jeg er da laaangt unna 50...

Skrevet

Når de er impotente eller ikke lenger i stand av fysiske årsaker.

Jeg er i hjemesykepleien, og en kveld hjalp jeg en eldre dame til seng. Det luktet så godt på badet, og mannen hennes hadde nettopp vært der, så jeg sa på spøk at han kanskje hadde pyntet seg for natten?

Da humret hun bare og svarte: "Ånei du, denslags tok slutt for lenge siden!" Men det skal sies at de bor på eldrehjem og er kranke da, hehe;)

Skrevet

Leste en undersøkelse en gang som viste at småbarnsforeldre hadde minst, mens eldre mellom 60-80 hadde 2-3 ganger i uka i snitt. Selvfølgelig så lenge helsa holdt da.

Skrevet

Jeg håper da inderlig at folk aldri slutter, bare pga alder :-)

Skrevet

sikkert bare jeg som begynner aa bli gammel og redd for vi skal slutte med kos og sex;p

Skrevet

Hahaha, man har sex så lenge man orker og lyster ;)

Han som giftet seg med Anne Nicole Smith var 89, jeg tipper de hadde sex likevel:p

På den annen side, mine besteforeldre har ikke og har ikke hatt noe sexliv på over 20 år (og ikke spør hvorfor jeg vet, det bare har falt seg slik)

Skrevet

Jeg prøver å la være, men............. hvordan vet du det?? *så nysgjerrig at jeg snart går av hengslene*

Skrevet

Det der har jeg tenkt mye på og. Det er nok veldig individuelt. Mamma og pappa er snart 60 og har det ennå.

Mine svigerforeldre tviler jeg har sex. Han er 70 og hun ti år yngre. Aldri sett de ta på hverandre, sitte sammen eller si noe ømt til hverandre. Krangler aldri da. For problemer snakker vi ikke om. Så kan ikke i min villeste fantasi se for meg de ha sex.

Det ekleste jeg ser er gamle menn med griseblikk som forsyner seg med blikket på alt over pubertet med blikket.

Mamma jobber på sykehjem og sier at der bor det mange griser.

Men litt koselig med eldre par som koser seg til de stuper.

Skrevet

Når en fyller 67, da er en pensjonist og for gammel til den slags!

Skrevet

Hvordan vet du at foreldrene dine har sex enda 14.12? kunne aldri snakket med mamma om sånt:)

Skrevet

14.12 Det henger så avansert sammen at de har sagt det.

Det som er verre er at mamma har regelmessig menstruasjon ennå. Hadde dødd hvis jeg fikk telefon om at jeg i en alder av 33 skulle bli storesøster. Guuu så flaut!

Skrevet

Vil tro de holder på til de rett og slett ikke orker eller har lyst/kan. Ville ikke forundre meg om folk på 60 holdt på men om di var 70/80 hadde jeg vel blitt imponert hehe.

Skrevet

Hvor ofte etter 50 kommer vel an på forholdet og sexlysten, ikke alderen. SIkkert mange som ville lurt på hvordan jeg og mannen klarer å ha sex 5 ganger i uka etter vi har vært sammen i snart 6 år også om vi hadde fortalt det til folk.

Skrevet

Alt man skal gruble over...

Det er så individuelt at det blir umulig å svare.

Skrevet

Er du helt rar, og henger du fast i tenåra? ;)

hahaha.. folk har vel sex så lenge mulighet og evner er der? Og det kan være hele livet, det. Selv når de er 90 år og mer til om de har mulighet og helse til det :)

Skrevet

Jeg håper jeg og samboer ALDRI slutter å ha sex!!!!!

Skrevet

Herregud, er du seriøst så umoden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...