Gå til innhold

Jeg orker seriøst ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjøre noen ting!!!

Har satt utover litt nisser så det ser litt julete ut,men *sukk*....

Kvalmen kommer og tar meg så fort jeg får begynt med noe.... :(

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men nå er det virkelig på tide å komme seg i dusjen..! Og jeg som bare vil sitte her i nattøyet til det blir januar..

Skrevet

Jeg orker heller ikke så mye, men tar ting litt etter litt. Plutselig har jeg vasket ned kjøkkenet. Nå skal jeg ta meg en 5 minutters foran dataen.

Vi hadde spysjuka i helga hele familien, og fikk ikke gjort den siste julehandelen eller vasken, så alt må taes i dag. Jeg er enda ikke helt i form etter å ha kastet opp i et helt døgn. Pluss at jeg er gravid i uke 8 og er ekstremt trøtt etter minsten her i huset holdt meg våken i hele natt siden han selvfølgelig er blitt forkjølet.

Nå er det stua og gulvvasken igjen her oppe, så er det bare underetasjen igjen, men den tror jeg at jeg overlater til min mann når han kommer fra jobb så kan jeg dra på obs og handle inn til jula. Pluss ordne med de siste julegavene.

Skulle vel egentlig kjøpt meg nye klær, men det rekker jeg ikke. Sukk.

Skrevet

Du kan trøste deg med at jeg heller ikke orker noe annet enn å jobbe og være der for gulungen frem til han legger seg. Da er det sofaen. Og jeg har ingen unnskyldning, ikke gravid eller noe, også har jeg vaskedame en gang i uka :o.

Skrevet

gulungen... skulle være GULLungen da, stakkar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...