:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 se på bildet mitt elsker dere det?
blond Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Hva står det på plakatene? Og hva er en feministisk jul? God jul, måtte Hannah Helseth ligge under treet ditt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2010 hva skjedde med julenicket? det står "likelønn" og "nei til ufivillig deltid" feministisk jul kan dere bestemme selv hva er. men jeg tror det er en jul der menn deltar på juleforbredelsene i lik grad som oss. - så her i huset skjer det lite... hehe
Gjest cunning stunts Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Überbra aktivisthus! Husets pepperkakekreasjon er ikke så politisk. Men det har glass i vinduene (smelta godis) og innlagt lys! Ikke dårlig det heller!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2010 hehe.... nei, det er fult lov å være upolitisk i julen jeg er det støtt og stadig og smelta godis i vinduene med innlagt lys er slettes ikke ille! hva tror du Pa Te Ti Ca kommer med?
Mor Løvehjerte Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Innmari stilig! Jeg er mektig imponert. Og i morra er det pinnekjøtt på mddagstallerknene her i huset (+ taco til unga:-). Siden jeg er så vanvittig ikke til stede på Dib når dere ønsker hverandre god jul, så får jeg slå til med alle de beste ønskene for tjue-elleve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå