Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hmm - har hus til 5 mill og gjeld på 1 mill - leieboerne betaler mao lånet... Godt med penger på brukskontoen. MEN jeg ville byttet alt dette med å få tilbake helsa mi som en dame "tok" for noen år siden da hun fant ut at hun skulle kjøre på meg.....
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Ble presset til abort i februar, typen dumpa meg i mai, måtte slutte å jobbe i sommer, inntekten gikk ned, sosialen/nav/bostøtte...Ingen kunne hjelpe tydeligvis, inkassoene bare kom haglende, min nye flørt stakk sin kos, bursdagen min satt jeg alene å gråt og julaften skal ungen til faren sin. Små problemer kanskje, men gud jeg håper 2011 blir ett bedre år for jeg kan knapt huske ett lykkelig øyeblikk fra dette året.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Gjeld til 2 millioner her og studielån til 300 000, men jeg syns jeg har det bra jeg. Har man råd til gjeld, så har man det bra. God jul! :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 - giftet oss i mars - baby i august ...og resten av året har gitt oss så mange gode stunder at verken hjerneslag eller rævva økonomi kan ødelegge det! )
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Vi har i år (som alle andre år) forsøkt å bli gravide, men heller ikke 2010 ble vårt år :/ Hatt et negativt IVF forsøk, kjøpt gård, hater fortsatt jobben min, elsker min mann og min øvrige familie!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Ok, arbeidsledig frem til september, bilreperasjoner på over 30 000, rotter i leiligheten, pådratt meg tre ulike og plagsomme kroniske lidelser. Et barn som har pådratt seg kronisk sykdom. Positivt: jobb fra september, fast jobb fra januar, bedre økonomi enn 0 i inntekt, operert for den ene kroniske tilstanden og venteliste for tiltak på den andre. Jeg vet ikke jeg, slitsomt år, men det er de jo alle. Ingen overlever livet, liksom.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 mente ikke å være anonym, jeg er 12.09
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Gikk fra faren til barna i begynnelsen av året, og siden det har livet vært en eneste stor opptur=) Flyttet i splitter ny leilighet (leier bare), fikk de kjekkeste naboene EVER som vi har mye gøy sammen med, mistet jobben men fikk ny (er bare vikar, men lell; fornøyd jeg), opplevde singellivet i hele sommer, fikk festet litt fra meg, begynte å ha et sexliv igjen, og nå har jeg jammen fått meg kjæreste også=) God jul!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 - Ny jobb - Mannen fått lønnsoppgang - Har tilsammen gått opp kr 90.000,- i lønn i året - Ny bil - Mistet 2 babyer i magen i 2010
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Fredelig og relativt begivenhetsløst år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå