Gå til innhold

No er eg halvvegs! (*skryteskryte*)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har løpet av året gått ned 15 kg, og har "berre" 15 kg igjen :o)

I løpet av 2009 la eg på meg 18 kg pga minipiller, og endeleg er alt det nesten vekk. Deilig!

Det å sjå "halvvegstalet" gje underverker for motivasjonen gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere .... syns du har vært veldig flink -)

Lykke til videre...

Skrevet

Grattis! Well done :-)

Hvilke piller la du på deg av? Jeg har ikke brukt p-piller nettopp pga vektoppgang (og høyt bt) for maaange år siden, men begynte med Cerazette for 3 uker siden. Spent på om jeg legger på meg, da slutter jeg for jeg har noen kilo fra svangerskapet som jeg trenger å bli kvitt..

Skrevet

gratulerer!

nå gjelder det å velge seg ut hvilke fristelser man skal skeie ut med i jula!

gikk selv ned 15 etter nyttår og det er deilig å komme seg tilbake i sine egne klær igjen!

Skrevet

Gratulerer! Kjempeflink har du vært :)

Skrevet

Det var Cerazette gitt, men heldigvis får ikkje alle dei same bivirkningane. Håpar du er heldigare :o)

Skrevet

Imponerende!

Jeg er utrolig glad for at jeg er en av de heldige fra naturens side ang. vekt, for en slik stålvije som du har vist mangler jeg totalt desverre;)

Lykke til videre med de neste kiloene, men husk å kose deg i julen da:)

Skrevet

Det må jeg si er imponerende! Her finnes ikke viljestyrke eller motivasjon om dagen så vekta går i null hver uke. Dessverre, for jeg må ta av 15 kilo innen mars. Hm...

Hva er hemmeligheten din?

Skrevet

Kose meg ja, ingen problem. Har nettopp gått bananas i pinnekjøttfatet for andre gong i dag, men avsluttar kvelden med eit glas vatn og ei rå gulrot. Var litt kvalm av ein eller annan mystisk grunn :P

"Hemmeligheten" er skikkeleg innvikla: Eg har kutta ned på snop og ostepop, til dels klart å slutte å ete når eg er mett, og trent litt innimellom. Og slutta på minipiller. Ganske enkelt konsept :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...