Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg laget en "meny", ganske forseggjort, printet ut på gul kartong, som jeg la oppi en eske (forrett: små og store sjokolademarinerte kyss, hovedrett: biff med valgfritt tilbehør, dessert: meg), sammen med en hvit damaskduk, to lysestaker formet som hjerter, 2 lys, en flaske vin, 2 vinglass, servietter og Freia sjokoladehjerter. Sjokoladehjertene må jeg spise når jeg skal servere marinerte kyss;) Vi ble nettopp kjærester, så jeg er spent på hvordan han reagerer! Er han lik meg synes han det er kjempetrivelig, om ikke så jaja... Hehe:p
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Vel, det kan jo bli bra. Hadde eg prøvd meg på noko slikt hadde garantert både eg og mannen ledd oss ihjel når det skulle utførast Her i huset gir vi ikkje presang til kvarandre, men noko felles til heile familien. I år blir det Mario Kart til Wii'en + ekstra ratt )
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Hvorfor står det at det er 3 svar på dette innlegget, og det viser bare ett?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Ingenting, vi gir ikke presanger til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå