Mockanin Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hva slags ønsker har dere for det nye året?
Musemor med tre søte små Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 En liten baby i magen som ikke forsvinner.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Håper vi holder oss friske:) Også håper jeg at denne fødselen blir en bedre opplevelse enn sist og at babyen ikke er plaget med kolikk slik mellomsøster var...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Mindre smerter, mindre blødninger og mindre kroniske lidelser stort sett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 at mannen i mitt liv skal dukke opp (om han fins) alt annet har jeg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 At jeg og mannen slutter å røyke! )
Verbena Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 -en jobb (helst fast, men jeg tar alt altså) - en liten spire (om jeg får jobb og alt annet er i orden)
fox`y Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 * mere tålmodighet * at alt e bra me lillebabyen i magen * at mannen ikke er så humørsyk og sint ( han er veldig snill altså men trøbbel med tempramanget) *at minstegutten skal bli frisk i magen, å ikke plages med forstoppelse,reflux mm *at kiloene forsvinner etter fødselen * at vi holder oss friske sikkert mye mere men d er no noe iallefall:)
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. desember 2010 #11 Skrevet 23. desember 2010 Renate77, dere klarer det!! Nå har jeg holdt meg i 14 dager Gå til legen på mandag og få resept på Champix Det er ikke lett å gå uten røyk, tenker på det hele tiden. Men jeg klarer å holde meg Gooood juuul Ellers så ønsker jeg at røyksuget forsvinner Snarest mulig takk!! Og sjokoladesuget MÅ forsvinne.. Nå er jeg ferdig med å være røyketjukkabollafeiten, nå vil jeg være ferdig med å være tjukkebollafeiten.. Kun feit Og jeg ønsker meg en mann som jeg kan bruke som jeg vil Listen er lang, men nå er det Grevinnen og Hovmesteren på gang tjohei
♡ A & E ♡ Skrevet 23. desember 2010 #12 Skrevet 23. desember 2010 Åhh, det håper jeg og du får oppleve!
plastblomst♀♂♂ Skrevet 23. desember 2010 #13 Skrevet 23. desember 2010 -At jeg får meg jobb -Kanskje drømmehuset dukker opp (eller det er til salgs men jeg bør få meg jobb før vi evt kjøper det) -At alle i familien holder seg friske -At eldstejenta trives når hun begynner på skolen -Gå ned noen kilo
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #14 Skrevet 23. desember 2010 At resten av permisjonen skal bli like fin som den har vært så langt At jeg skal få jobb til høsten (hadde bare vikariat som gikk ut da perm. startet) At helsa til mormor og farmor holder At jeg skal ned noen (les: litt flere en noen) kilo At det skal bli et godt år for meg, snuppa og alle jeg kjenner og er glad i
♡ A & E ♡ Skrevet 23. desember 2010 #15 Skrevet 23. desember 2010 * Jobb * Større tålmodighet * Evnen til å huske å smile mer, rose mer og si fra når nok er nok.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2010 #16 Skrevet 23. desember 2010 -ring på fingeren -litt mindre rumpe -og at b12 sprøytene skal funke så jeg har energi til litt ekstra enn akkurat det som må gjøres. Feks trening igjen..
Tøysetipp Skrevet 23. desember 2010 #17 Skrevet 23. desember 2010 - leve og elske slik jeg har gjort det forrige året - aldri glemme hvor viktige de rundt meg er - lære meg å ride igjen til arvingen og jeg skal på en ukes ridetur - gå ned i vekt (bombe) - forfølge drømmene mine og ikke la selvtilliten min stå i veien for det
cherry coke Skrevet 23. desember 2010 #18 Skrevet 23. desember 2010 Fast jobb Baby i magen god helse til alle de jeg er glad i at meg og datteren min skal ha et like godt år som alle de andre årene vi har hatt sammen.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 23. desember 2010 #19 Skrevet 23. desember 2010 * at lille forblir frisk * at synet til eldste rettar seg så han blir ferdig med lapp til skulestart * energi til å være kjæreste, ikkje berre mamma * fortsett vektnedgang * rolegare temperament (*haha* for DET skjer jo...)/bedre tålmodighet * energi til å fokusere på det positive i kvardagen
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 23. desember 2010 #20 Skrevet 23. desember 2010 ...ja og så verdensfred og splitter ny bil )
cherry coke Skrevet 23. desember 2010 #21 Skrevet 23. desember 2010 Hehe, glemte jo ny bil, flat mage og noen mill på konto ;-)
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #22 Skrevet 23. desember 2010 - At eldstemann endelig får være et frisk barn uten smerter, plager og lege/sykehusbesøk. Går dette i oppfyllelse trenger jeg ingenting annet. Men jeg håper likevel... - At minstemann har opparbeidet seg et godt immunforsvar og at det går bra når han begynner i barnehage. - At jeg klarer å gå ned mye i vekt. - Generelt at ting går bedre for oss, føler vi har hatt nok motgang nå. - At ting fortsetter å gå bra med karrieren, og at vi har flere fine overraskelser i vente.
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. desember 2010 #23 Skrevet 24. desember 2010 At det viser seg at min mangel på røde blodceller osv viser seg å komme av en helt uskyldig ting! (som mangel på søvn og "skikkelig mat" over lengre tid pga syke barn) At lillegull får trappe ned på cellegifta til våren som planlagt! Utover dette er vi lykkelige for at de daglige smertene og plagene hun hadde ble borte når medisineringen ble god nok. Får vi dette trenger vi egentlig ikke noe mer enn det vi har. Kunne kanskje slengt på at vi ikke ønsker oss mer motgang med det første. Som dødsfall i nær familie, en lillebror som også ble kronisk syk og ja. Føler jeg går å venter på "det neste" hva nå enn det måtte bli. Når en opplever slike ting (og fortsatt kjenner det godt på kroppen) har det ikke noe å si at kontoen står på minus, julen kommer uten tilbehør fordi adventstiden har blitt brukt på syke(døds)leie, at vinteren mangler snø, sommeren er uten sol & varme og alt det som egentlig bare er små bagateller som kjennes kjempeplagsomme om en ikke har værre plager i den tiden. (Det er nok godt at vi mennesker er slik laget også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå