Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hjelp! Satt for 10 minutter siden i sofaen å holdt på å sovne, da jeg kjente noe som tok tak rundt hoftene mine! Som en eller annen usynlig trykker hardt inn over hoftekammen. Tenkte ikke noe over det før det tok skikkelig i! Akkurat som å få strøm på en måte rundt hofta, på begge sider, på samme plass! Har slitt med å sove i dag pga aktiv baby, og diare. Er dette rier? Er bare i uke 34, så det er jo litt tidlig egentlig, men har hatt mye stress denne uken, så det kan jo komme av det?!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Ring føden, istedenfor å spørre her, da får du et svar, isteden for 1000 motsigene
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Dette er jo et barnefora, så de fleste vet jo om det er rier eller ikke. Jeg tenker nok jeg hører her før jeg hiver meg over tlf.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hvis det skjedde kun en gang er det ikke rier, men kommer det takvis hadde jeg ringt føden. Kan jo hende det er bekkenet som begynner å skrante hvis du har hatt mye å gjøre i det siste-
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 første ano her: joda, er det, men mange svarer ulikt uansett, desuten, jeg var like smart og forhørte meg her inne i fjord, hadde lignende som deg, alle sa det ikke var rier, siden det ikke kom takvis, men dagen etter satt vi med datra vår. Siden det kan være både og, så ville jeg nok heller ringt føden og spurt der, istedenfor å måtte haste med ambulanse møte i kveld.
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Juppidupp, rier trenger ikke nødvendigvis være takvise. Det høres ut som en rie det du har hatt HI og får du flere må du ringe føden og be om råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå