Lene~mor til tre Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hjelp jeg har fått en uventet julegave, jeg er gravid =) Det var ikke planlagt for å si det sånn, gikk på minipillen... veldig tildlig enda da, er 4+4 idag og har termin 30.08.11 så dette kan bli spennende. Godt det er noen man kan fortelle det til så tidlig hehe, er bare jeg og gubben som vet det Blir en skikkelig attpåklatt det her, ungene vil jo være 9 og 11 når babyen kommer hehe... å når babyen kommer ut har jeg bestemt meg for å sterilisere meg ÆÆÆÆ nesten litt skummelt det her, det er jo 8 år siden jeg gikk gravid sist så nå er jeg smånervøs for alt hehe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Gratulerer! =) Ønsker deg lykke til og håper du får et fint svangerskap selv om det er lenge siden sist =)
blond Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Utrolig kult, Lene!! Gratulerer! Det er mye som er skjedd i forhold til anbefalinger til gravide siden vi var det sist, eller virker det bare slik? Lykke til i svangerskapet, veldig spennende! Ble glad nå!
Lene~mor til tre Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2010 Takk Ja blond det kan du trygt si hehe, føler meg nesten som førstegangs hehe Må sitte å lese meg fram til ting å tang, det som er enkelt nå er at jeg har pc å kan finne alt jeg lurer på inne på nettet hehe sånn var det ikke for 8 år siden nei hehe Nå krysser vi fingrene for at det går bra.
Jojo x3 Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Det var en koselig uventet julegave! Ønsker deg lykke til fra en som som snart er ferdig gravid og bare gleder seg til den lille kommer om ikke så lenge
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 24. desember 2010 #6 Skrevet 24. desember 2010 Å, så fantastisk! Håpar alt går bra og at vi får "følge med deg" utover i svangerskapet ) God jul!
yasmina Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer saa masse ! Moro med en attpaaklatt ! Du maa holde oss oppdatert underveis ! Haaper du faar et flott svangerskap.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer så mye!! Så koselig:) Ja skjønner at du syntes det er nesten litt skummelt, 8 år er jo en stund, mye som har forandret seg, og du blir jo regnet som førstegangsfødende igjen. Kos deg med all spenning om å finne ut nye ting, og den voksende magen:)
Lene~mor til tre Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2011 Takk alle sammen =) Huff jeg synes tiden går enormt sakte hehe, hver dag føles ut som en evighet Hadde en bitteliten blødning eller spotting kaller dem det vist nå hvis det er veldig lite.. når jeg var 5+0. Legen mente på at det ikke var farlig å at det var ganske vanlig.... så nå går jeg bare å venter da for å se om dette går bra eller ikke huff hehe, jeg er 6+3 idag da, har lite symtomer egentlig noe som også gjør meg litt bekymret. Har kun vært småkvalm ett par timer til sammen og eneste symtomet jeg har døgnet rundt er ømme pupper, ellers er jeg litt oppblåst i magen og litt trøtt. Med de to barna jeg har nå spydde jeg jo omtrent før jeg fikk positiv graviditetstest... hehe men jeg får vel være glad da hvis jeg slipper unna spyinga kanskje ? Så krysser jeg fingrene videre for at dette går bra.
Jojo x3 Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Syntes også det gikk sent i begynnelsen, men når jeg ser tilbake på det nå har det egentlig gått ganske fort. Har faktisk også hatt noen blødninger denne gang innimellom, men det har gått bra likevel. Ikke alle har symptomer i begynnelsen og ingen svangerskap trenger å være like! Vær glad hvis du slipper spyinga!! Krysser fingrene for deg jeg også
attpåklatt 75 Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Gratulerer Du kan nok merke forskjell på svangerskapene.. Når jeg fikk minsten for to år siden, var de eldste 10 og 13 år. Og de stortrives som storebrødre!! Er forresten veldig praktisk nå hvis jeg feks må en kjapp tur på butikken,,, slipper å dra ut minsten i kulda og snøen. For har jo alltid noen hjemme. Nå er de jo 12 og 15 år Lykke til
Ranveig R Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Det er vel ganske vanleg både med ein liten blødning (det hadde eg med lille, og akt gjekk bra!) og at svangerskapa varierer. Med eldste vart eg sjukemeldt pga kvalme frå veke 6 og utover, med lille kjente eg ingen ting før ei veke eller to seinare. Då var det berre bittelitt kvalme. Men frå veke 10 slo det fullt ut og eg blei sengeliggange i 1 mnd. Så det var heftigare enn med eldste, men det kom seinare og varte kortare. Bekkenet var og bedre i andre svangerskap (i motsetning til kva ALLE fortalte meg at det kom til å bli). Håpar du slepp lettare unna kvalmen denne gongen, det er forferdeleg slitsomt!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer med spire i magen. koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå