pitt-pott-nøtt Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Teit spørsmål for gravide skal jo ikke drikke alkohol. Meg og samboer var på polet igår og skulle kjøpe inn litt vin til julaften, og nyttårsaften. Jeg spurte hun damen på polet om hun hadde noen gode alkoholfrie rødviner. Hun mente at jeg ikke burde drikke den helt alkoholfrie, men ta den med 0,05 % i for den var mye bedre. Dette ville fordufte i det korken ble åpnet mente hun. Jeg på min side er mer usikker! Ville dere drukket litt av denne eller tatt den med 0 % i???
barbalib har to fine gutter Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Er det ikke 0,7 % i Munkholm? Og det er jo greit?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 0.05% blir betegna som alkoholfritt! Ville ha gått for den jeg om den var mye bedre!
pitt-pott-nøtt Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2010 Ok takk for svar :-) Er ikke helt inne i det prosent greiene. Da skal jeg kose meg med et glass på julaften og på nyttårsaften :-) God jul!
Vimemor Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Det er alkohol i all gjærbakst også. Skal man la vær å spise brød da plutselig ? Nei, kos deg med vinen Og god jul
**Lykke** Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Ja ikke at jeg hadde tatt meg et glass vanlig vin men la oss ikke bli fullstendig hysterisk Hadde gått for den med 0,7 ja God jul og kos deg med vinen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå