Mammaioktober Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Alle sammen, ørnemødre eller dessertmødre! Det står i oppskrifta at den (karamellpuddingen) skal stå i vannbad på 130 grader. Men ikke hvor lenge? Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 2-3 timer! Mot slutten kan du kjenne med baksiden av en skje om puddingen er fast. fukt skjeen med vann før du kjenner. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Det kan også være kortere. Det avhenger i stor grad av hvor stor beholder du bruker Når jeg bruker enkeltposjonsbegre tar det under timen. Så jeg ville kikket inn og fulgt med godt. Det er ingen vits i å kjenne på puddingen før den begynner å få litt gyllen farge.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Ueh! Det var da lenge.. Nåja, så blir den vel god :-) tusen takk for de råd og tips
Mammaioktober Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2010 Gud hva den irriterer med den anonymknapp :-) Over her var trådstårter. Takk, og gledelig jul til dere alle!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Jeg bruker 1,5 timer i min ovn når jeg lager en karamellpudding i brødform i vannbad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå