Mammarama=) Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Lurer på om jeg får meg en aldri så liten slankekur til jul.. Har vært kvalm siden formiddag i går.. Dere som har hatt omgangssyken, hvor lenge var dere kvalm før selve utbryddet(oppkastingen)?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 I nøyaktig 3 sekunder. Det kom med andre ord ganske brått på
Tommage♀♂ Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Jeg skulle på do og tisse, og mens jeg tisset kjente jeg at magen gjorde opprør, og akkutt diaré med påfølgende kvalme. Gikke vel en halvtime før lunsjen kom i retur, og resten av dagen satt jeg enten på do med hodet i vasken, eller lå i forsterstilling i sofaen. Som om noen kastet spysyken på meg
Tøysetipp Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 En dag. Er fortsatt kvalm og i dårlig form:-(
FruTB Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Jeg var kvalm og hadde vondt i magen og diare i nesten ett døgn før det begynte å komme andre veien også :\ God bedring
Mammarama=) Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2010 Fortsatt kvalm, men ingen oppkast/diare..Håper jeg slipper unna..
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Har bare kommer sør her, ingen oppkast, bare masse kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå