Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg vil IKKE være gravid, men jeg får ikke mensen! Og jeg har tatt tre tester, en digital, og alle er negative! Skulle hatt mensen 19.-20. desember og skjønner ingenting. Noen som har opplevde dette? Jeg tenker at hvis jeg hadde ønsket å være gravid, så kunne kanskje kroppen "lurt"meg, men jeg har jo ikke lyst. Ingen krise om jeg er det, men heller ingen voldsom lyst.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Har du hatt mye stress, vært syk eller gått mye ned i vekt den siste tiden? Alle de 3 faktorene kan gjøre at mensen blir forsinket.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Det er vel bare å ta en tur til legen. Kjenner til folk som har veldig uregelmessighet, men de har hatt det bestandig.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Kan være at mensen lar seg vente på, trenger ikke gå og ønske man er gravid, for at slikt skal skje. Opplevde selv det 3 månder før jeg ble gravid (uplanlagt) syklusen min endret seg fra 28 dager til 32 dager.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Jeg har hatt eksamen, men var ferdig med dette i begynnelsen av forrige uke. Har murringer,som kommer og går med dagers mellomrom, men ingen mens, og negative tester. Legen kan jeg jo gå til, men tror jeg venter litt til. HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Mensen kan fint være forsinket rett og slett, min har noen ganger vært 10 dager forsinka, tror det kan skyldes stress. Som du skriver har du nettopp gått gjennom eksamensperioden noe som er veldig stressende! Hadde tatt det litt med ro, og ventet minst 1 uke med ny test.
Gjest Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Da jeg var student hendte det at jeg hoppet over mensen pga stress før eksamensperioden. Det kan være det Digitale tester er ganske følsomme så hadde du vært gravid hadde du fått positivt svar.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Ja, er nok sånn det er.. Utrolig slitsomt å sjekke hele tiden. Håper bare jeg blir ferdig med den til uka, mannen og jeg skal på en liten ferie, bare jeg og han 4 dager til London. Så hadde vært typisk at den kom da ja! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå