Gå til innhold

Stresset jeg igår???


Gull klump 2 :-)

Anbefalte innlegg

Hm...har ikke sovet ett sekund i natt....begynnte med urolige ben og kynnere kl 02,00 , kynnere gikk over til det jeg føler mange kaller mens smerter i rygg og nedre mage...ca hvert 5 minutt resten av natten.

Prøvde å ta det helt med ro, å få litt søvn...for var ikke vondt men ubehagelig. Ringte SIV for sikkerhets skyld idag kl 08,00, men hun kunne ikke fortelle hva det var.....muligens jeg stresset igår....eller en begynnende fødsel, måtte bare se hvordan det bar i vei videre.

Huff ble litt engstelig nå har ikke termin før 29 januar....å jeg skal jo ha januar barn..he he.

Ja Ja da får vi se....håper dette roer seg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med deg? Er jo ei stund siden du skrev dette, men har lurt på hvordan det endte.

 

Fødte selv en måned før termin sist, og selv om det gikk helt greit så har jo barnet bedre av å være inne litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, :-)

Jeg henger fortsatt i ...he he.

Det har roet seg å gått over til kynnere igjen....så litt usikker på om hvor lenge det blir til nå.

Føltes som om han var rett rundt svingen, men kansje jeg stresset litt uten å tenke på tungt husarbeid.

Tar det med ro nå å i mitt tempo så han kommer i Januar :-))))

Lykke til du oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånn fikk jeg det også her ei natt. Stresset opp om natta pga jenta mi kastet opp. Plutselig fikk jeg små rier i magen og ryggen som kom med 3-4 min mellomrom og varte i 1 min.

Gikk heldigvis over. Er nok kroppen som sier at nå nærmer det seg men også det at vi må ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Får håpe babyen blir til januar ihvertfall:)

 

Jeg har nå bare 11 dager til termin, og er storfornøyd med at det ikke blir prematur denne gangen! Og om babyen venter til januar er det jo en bonus:)

 

Lykke til med siste innspurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk orntlig nedpress i romjula, dro nedover til sykehuset.

Ble sendt hjem igjen.

Nedpress og kynnere fortsatte litt utover kvelden.

Jeg var sikker på at jeg skulle føde.

Men det gav seg

Skal på svømmebassenget i morgen for å roe ned

musklene. Fortsatt litt under en mnd. til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...