Gjest la8pv Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Håper på litt muntrere lesing enn tråden om verste julaften. Min beste julaften var det året jeg hadde blitt sammen med han som nå er mannen min. Vi var 19 år og jeg var stormende forelsket. Selvsagt var jeg kjempespent på hva han ville gi meg i gave, og jeg klarte knapt å vente med å åpne den. Det viste seg å være et nydelig safirhjerte omkranset med diamanter, og med kjede i hvitt gull. Da visste jeg at han var like forelsket i meg som jeg var i han:) Utpå kvelden ringte han og spurte om han kunne få komme og sove sammen med meg, noe han selvsagt fikk. Mamma og Pappa har alltid digget den mannen, så de var også strålende fornøyde. Jeg har igrunn alltid hatt bra juler. Ingen alkohol, ingen krangling og alt av mat og gaver. Håper jeg alltid vil være istand til å gi mine barn det samme.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Sikkert den julen hele slekta (rundt 25 stk) var samlet for å feire jul hos oss. Søskenbarna mine fra Danmark som var like gamle som meg, var der også. Mye snø ute og vi var ute å lekte hele dagene:) Var vel 9 år den gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå