Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg er mellom 8 og 10 uker på vei. Så kan jo ikke være barnet jeg kjenner Men farsken så irriterende, hadde slik etter fødselen for 1,5 år siden også. Kommer jeg til å merke forskjell på fantomspark og de ekte sparkene når den tid kommer? For det er nesten slik at jeg kan sverge på at jeg kjenner babyen min, hehe. Ekle greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå