Gå til innhold

Min svigermor er så forståelsesfull.... eh NOT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå den dama irriterer meg grønn!

Mannen har kjørt til sitt hjemmsted, to timers kjøring en vei, for å levere gaver.

Han reiste etter jobb kl. 17.00. Det er skikkelig glatt, så han bruker sikkert mere enn to timer også.

Han kjørte hjem til sin bror, og la igjen alle pakkene der, så skulle de andre søskene hente gavene der.

Svigermor bor 45 min videre fra broren. Mannen ringte på veien, og spurte om hun kunne møte han hos broren. Men nei, hun var så sliten.... hun gjør jo ikke noe, jobber ikke.

Hun forventet at mannen min skulle komme til henne. Det orket han ikke, måtte da ha kjørt ennå 1,5 time. Han skal på jobb i morgen, og det blir veldig sent med det som er.

Nå er dama dritt sur, og ringer og kjefter på mannen min. Han har dårlig samvittighet. Jeg mener nå at ho kunne jo møtt han hos broren, og hatt litt forståelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra det du skriver så er jeg enig med deg. Høres ut som en krevende dame. *sympati*

Skrevet

Hvorfor sendte dere ikke gavene med posten istedet, så hadde han unngått å bruke hele kvelden på bilkjøring?

Skrevet

Det er veldig mange gaver det er snakk om. Mannen har mange søsken, og igjen veldig mange onkelbarn. Det ville blitt mye styr og dyrt om vi skulle sendt det med posten.

Skrevet

Så det å kjøre i timesvis er ikke dyrt? Og dette førte ikke til mye styr?

Skrevet

Synes godt hun kunne ha strukket seg litt for å hjelpe dere og å ringe å kjefte er jo fryktelig umodent. Men gav dere henne beskjed før så hun visste han skulle komme eller bare ringte han når han var på vei og forventet hun skulle hoppe opp og dra avsted?

Skrevet

Det hadde kanskje vore lurt å avtale litt på førehand, slik at ho var forberedt på ein 1,5 timars køyretur.

Men ikkje nødvendig å kjefte, då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...