Gå til innhold

dere som har tatt silikon under brystmuskelen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt gjør det egentlig?? Har lyst å ta, men er redd for alt som kan gå galt + smerten... Har hørt skrekkhistorier om at det er sinnsykt vondt me den nye metoden om å legge innlegget UNDER brystmuskelen, men det er denne metoden som blir anbefalt nå for best mulig resultat.

Jeg vil ikke ha store... Vil bare fylle dem ut. men lurer på om det er verdt d? Jeg HATER brystene mine.... Har enormt stort brystvorte-område (husker ikke helt hva det heter), og det ser så mye bedre ut hvis jeg fyller litt på. Vil ha slike som jeg hadde da jeg hadde melk i dem. Det var perfekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått gjort det slik du beskriver. Hadde ventet mer smerter enn jeg faktisk opplevde, var mer som en ekstrem stølhet noen dager. Det hjelper å huske på at man ikke er syk, og at det er forbigående ubehag.

Fordelen med å legge protesen under muskelen er at brystet da ligger å hviler oppå, da med vev og melkeganger osv inntakt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har gått igjennom to fødsler og overlevd. Tipper jeg overlever dette også ;) Men det er så skummelt! Men guuud så lyst jeg har :-/

Syns det er helt idiotisk at jeg bryr meg sånn, men jeg har virkelig verdens styggeste pupper.. :( blir trist når jeg tenker på det...

Håper jeg samler nok mot til å gjøre det :) Takk for svar du frøken

Skrevet

Jeg har og vurdert detta har pølser til bryst. Kva ligger prisen på detta er det dyrere en den andre metoden ?

Skrevet

Jeg fikk lagt inn silikon under brystmuskelen for drøyt 7 år siden. Smertene etter operasjonen gikk veldig fort over; jeg var tilbake åå skolen dagen etter (dog ganske støl og mørbanka) og hadde god effekt av reseptfri smertestillende. Rett etter operasjonen var det jo ganske ømt og vondt, følte meg "overkjørt" liksom, hehe, men som sagt så ga smertene seg fort! Jeg hadde uten tvil operert meg igjen og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Har forresten ammet to barn etter operasjonen, uten problemer, ammet begge i godt over ett år.

Lykke til =)

Skrevet

guuuud så godt å høre!! :D ble litt letta nå!

til deg over: prisen jeg har fått for dette er ca 30000 :-S dyrt da....men hvis jeg kan kle av meg på overkroppen uten å skamme meg, så er det vel verdt det i det lange løp, tenker jeg i allefall ;)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 30 og har vært spent på hvordan det blir med amming etter operasjonen. Gleden var derfor stor da det viste seg at alt fremdeles er som det skal og jeg nå har begynt å lekke melk :)

Jeg betalte 30 000,- for proteser med livstidsgaranti. Ville jeg ha dem man bør bytte etter 10-15 år var prisen 24 000,-.

Skrevet

Dere som har operert dere, er følelsen/nervene i brystene slik som de var før operasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...