Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Vi er 3 i familien, to voksne og en to-åring. Har handla idag slik at vi har mat og det vi trenger av husholdningsprodukter frem til romjulen. Ellers må jeg regne med å fylle diesel på bilen ett par ganger til før jeg får lønn den 5. januar. Synes jeg har så lite på konto nå at jeg er litt smålei. Riktig så trist er det.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 75000kr på konto, og det er lite? Eller er det en liten skriveleif?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå