hirse 76 Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Håper på planlagt ks på Haukeland, men hvor lenge før termin blir dato for keisersnitt satt?
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Pleier vel å være 7-10 dager før termin vanligvis, men det avhenger vel litt av grunnen til KS (altså om det er krise eller ikke om fødselen risikerer å starte før KS). Jeg skal ha KS 4 dager før termin, men det var mitt valg fordi jeg gjerne ville gå over nyttår.
gravidus Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 jeg skal ha 11 dager før temin, fordi jeg vil ikke at babyen i magen skal komme på bursdagen til sønnen min, også er det helg i mellom, så da blir det 11 dager.. men jeg fikk beskjed om at det normale er 7-10 dager..
AO3 Skrevet 24. desember 2010 #7 Skrevet 24. desember 2010 På sykehuset hvor jeg var først, sa de 7-10 dager før termin... Men de har andre regler på sykehuset hvor jeg skal føde, tydeligvis. Vil ikke ut med hvor mange dager før pga datoen skal jo være hemmelig - men de tar også med i betraktning når evt tidligere fødsler startet, tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå