Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Det har den her i hus. Ser man bort fra at jeg skal jobbe i morgen og må innom en matbutikk for å handle to småting....så er det JUUUUUUUL. Gaver er klare, huset er vasket, kjøleskapet er fullt, ungen nyklippet, klærne ferdigstrøket......herligt!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Har igjen å vaske litt og handle litt julemat
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 langt ifra :-( Sykt barn, alene på jobb med 90 saker (IT) som selvfølgelig haster like mye alle sammen, må handle mat, vaske litt osv osv osv hehe Men den kommer nok, jula får bare komme den ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Nesten. Lage i stand litt mat og skifte på senger og vaske gulv. Da blir det snart jul
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Nei, kan ikke si det akkurat. Keisersnitt mandag morgen og elendig form. 2 barn fra før og bagger som må pakkes og gaver som må leveres....Itilegg er jeg redd for at vannet kan gå når som helst som det gjorde med de to andre, så føler at jeg må holde meg inne...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Oi. Lykke til!! Får jo fin gave du da
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Ja, tror det. Gavene er handlet. Maten er handlet. Huset er vasket. Hva mer er det å tenke på?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Jepp. Ferdig med alt. Skal bare innom butikken og handle noen småting i morgen tidlig. Så bærer det av sted til mamma og pappa hvor jeg og lillemann skal kose oss hele dagen, spise grøt og masse julekaker. Og i morgen kveld da lillemann er i seng så er det å benke seg foran tv'n og se "Kvelden før kvelden" og "Grevinnen og Hovmesteren". Det er liksom blitt en tradisjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå