Gå til innhold

Fy så vondt!


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrapet ut slimhinne i livmoren for to og en halv uke siden omtrent. Blødd mye etterpå og en del menssmerter.

 

Men nå¨isted fikk jeg tak nederst i magen som var som rier altså. Om det kommer flere slike smerter ringer jeg jo sykehuset eller legevakta siden de sier man skal ringe ved kraftige blødninger, kraftige smerter eller feber.

 

Men... au altså! Jeg hadde glemt hvor mye jeg hata smerter av den typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var bare det ene taket på 5-10 minutter og ellers sånne små vanlige menssmerter.

 

Om det kommer tilbake må jeg gjøre noe lurt..

 

Jeg ser visst helt gåen ut sa mannen her nå.. jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...