Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg blir så oppgitt. Vi avtalte å få gjort ferdig ting til jul ikveld. Siden jeg skal på senvakt imorgen (og dagvakt julaften) og han skal hente familie (6 timersbiltur) Nå har han vært borte siden 5 tia, Kan ikke mekke på bilen her, må fra til sine foreldre for å gjøre det... jeg har en helt grusom hodepine og en ettåring som er veldig grinete pga tenner og feber. Så har nå brukt over2 timer for å få henne til å sove. - og ikke fått gjort en dritt av alt det vi skulle fixe idag. Så imorgen må jeg ta alt av den huslige syslene som er igjen, handle inn resten. samt ha med meg datteren vår på alt dette. Levere henne og så dra på jobb i 8 timer. ARG
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Kjenner frustrasjonen din! *ARG* Her har jeg en mann som har døgnet.. Rett og slett.. Han sover enda! La seg kl 12 i formiddag. Har prøvd å vekke han, lurer på om han er i koma. Vi har masse julevask som trengs å bli gjort, jeg er dritdårlig pga graviditet. OG vi har en 2 åring. Kjekt å være mannfolk gitt...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Kommer jo ann på hva slags bilmekking dette er, med tanke på en biltur på 6 timer. Greit å ha en sikker bil til da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Var vist noe med vindusspylemekanismen. Men dette er så JÆVLA typisk han!! Den har vært ødelagt i flere uker, og så plutslig finner han ut at han burde fixet det før turen imårra. Selv om vi hadde avtalt helt andre ting.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Min har brukt mye av de siste dagene på bilen, trengs faktisk innimellom! Han måtte til sine besteforeldre, og noe annet ville vert tull! De har garage med varme. Unner han da virkelig ikke å stå ute å drive på i denne kulden!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Forstår ikke deg jeg, han prøver å få iorden bilen til turen han må ut på i morgen, siden han ikke kan forutse været, så bør vindusspylemekanismen være i god stand. Har selv en samboer som har vært opptatt og blir opptatt, hver dag fra 3-23 desember, jeg går med ekstreme bekken smerter nå, og får ikke gjort stort, så her blir det ikke vasking, pynting eller noe annet før i morgen kveld, dette er første året jeg opplever dette, men kan ikke si jeg irriterer meg, og jentungen min (tidligere forhold) synes det er helt i orden at det ikke ordnes noe før i morgen kveld, hun er 5 år, og gleder seg max til familie stund i morgen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Hvordan kan dere sitte å forsvare en mann som ikke stiller opp hjemme 2 dager før jul? Er det slik vi bare skal svelge? Fordi mannen er så snill at han fikser vindusgreinet? Nei, huttemegtu. Her ligger jeg og sliter, høygravid med svangerskapsforgiftning og en toåring selv, og gravid eller ikke, så er mannen inkludert i julefiksen, og han bruker heldigvis ikke bilmekk som unnskyldning. Min mann hadde faktisk gjort noe med dette før dagen før han skulle ut å kjøre 6 timer!!! Det er ganske logisk. Iallefall når HI skal jobbe i halve morgen og halve julaften!!¨ Hadde jeg vært deg HI, hadde jeg satt opp en liste til mannen. Gjør det du orker i dag, og gi han den resterende listen han skal være ferdig med til du kommer hjem på julen. Dette får du ikke finne deg i. Du høres veldig effektiv ut, og kjempeflink som skal jobbe så mye, har en krevende 2åring og skal ha familie på besøk. Mannen din burde ikke slippe så lett unna dette...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 samboeren min skal få skru når som helst,han. det trengs jo,når det han skrur på er viktig for gårdsdrifta!! uten f.eks traktor som fungerer , er det vanskelig å gi dyra mat!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Selvfølgelig kan mannfolka skru når de vil, men for pokker....Bittelillejulaften skulle jeg heller hatt hjelp av mannen i huset enn i bilen. HI skriver at mannen har hatt 14 dager på seg på å fikse bilen, men velger å gjøre det dagen før han skal hente foreldrene sine. Det er vel helt klart bomprioritering av mannen? Jeg kan ikke skjønne annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå