Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 må være lang bag for babyen, og være lett å løfte for mor.... baby er 5 uker og kun 5 cm igjen i bagen, uten vinterposen i dun oppi....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Bugaboo cameleon. Den har en lang bag.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Vi hadde samme problemet og kjøpte Simo vogn. Det er så vidt jeg vet den lengste bagen du får tak i. Ta med dunpose og baby og test i butikken. Det er mitt råd. Jeg kjøpte først Emmaljunga men måtte levere denne tilbake da det var mindre å gå på en jeg først hadde trodd.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 HI her... vi har brio happy etter storebror....som var sommerbaby...... Er jo kjempe fornøyd med vognen, men hm.... han må jo få strekke seg ut av og til og, ligger jo som oftest krøket, men som sagt, han må jo strekke seg ut også.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Hvor lang er brio happy? Jeg kan godt måle bugaboo bagen for å se hvor lang den er:) Babyen vår som har brukt den var født i november og lå i den til hun var 5 mnd. Med pose og alt. Hun er ganske stor for alderen. Hun kunne godt ha ligget i den litt lenger, men hun begynte med sit-ups og ville opp og se. Lillebror som blir født til mandag skal overta den.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Bugaboo bagen er faktisk 75 cm den også på madrasslengde. Men de fleste babyer er vel rundt 75 cm når de er ca 8 mnd....For oss gikk det veldig bra ihvertfall:).
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Fant på et annet forum at bagen til Simo kombi er 82cm. Gutte vår er januarbarn og vi fikk både dunpose og baby i bagen til det ble for varmt med posen. Han lå i bagen til han var rundt seks måneder.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 simo kombi- hvilke årsmodell er det på denne? Men de holder vel samme lengde på alle modellene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå