Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Pappan har ikke kontakt med sønnen sin, etter hans eget ønske. Men gutten min på 9 mnd har fått gave fra farmoren og farfaren sin, og sin tante og fettere. Jeg har ikke råd til å gi gaver til alle, men føler litt presset på meg her. Farmor og farfar har fått julekort, det samme får de øvrige. Tenkte også å sende et innrammet bilde av gutten de ikke har møtt ennå, etter jul. Fetterene hans er fra 2 til 14 år, men samtidig synes jeg at pappan hennes bør kjøpe til sin familie på vegne av vår sønn. Ellers blir dette en fryktelig dyr jul. Hv a mener dere om dette? Har dere lignende problemstilling?
nick_342104 Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Nå er ikke jeg i din situasjon da men svarer likevel. Jeg syns det burde være opp til far å kjøpe gaver til fetterne og kusinene til din datter, på vegne av henne og seg selv. Men om du likevel har lyst til å gi en liten oppmerksomhet så hadde jeg sent en blomst etter konfekteske som felles familiegave til tanter/onkler/søskenbarn. Eller bilde av lillegull.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg kan ikke forstå at de venter gave tilbake når situasjonen er som den er:) Alenemødre har ikke alltid den beste økonomien:) Fin tanke å sende et bilde av jr til besteforeldrene. Det har jeg også gjort denne julen. Her har bf kontakt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå