Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 jeg er hjemme med min sønn på 20 mnd. og har termin med nr 2 i begynnelsen av mars. er seriøst helt utslitt! mannen min er nesten aldri hjemme og har lite hjelp rundt meg og får stadig beskjed om at jeg må hvile mer og slappe av. men hva gjør man da? noen som er i samme situasjon? er greit energinivå på lillegutt og jeg føler meg som en skikkelig dårlig mor. forslag motas med stoor takknemlighet!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Finnes det en park i nærheten hvor dere kan få plass? Da beholder du kontantstøtten.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 har plass mest sannsynelig fra august av men ingenting før det. har vært litt i åpen barnehage men er jo ingen på hans alder bare babyer så han kjeder seg litt.. ingen park heller.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Selvom det ikke er noen på hans alder i åpen barnehage så kan det jo likevel være en liten avlaster at han får gå litt rundt å leke mens du snakker med andre. Litt sosialt er godt for kropp og sjel Ellers har du kanskje en nabojente som kan tenke seg å trille litt?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Familie eller venner som kan stille opp som avlasting et par ganger i uka? Ellers kan du prøve å få kontakt med noen som har barn på samme alder, så kan dere avlaste hverandre? Da blir det kanskje litt mer bråk en dag eller to i uka (eller kanskej barna leker bedre sammen og lar dere få litt fred?), men så får du til gjengjeld fri tilsvarende Eller dere kan passe barna sammen, og varte hverandre opp litt ettersom form og energi
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 ja får dra til åpen barnehage forde. er jo litt avlastning ivertfall et par timer før han vil hjem. er dårlig med familie hjelp og ingen venner som ehar kommet til barn enda så litt vanskelig men alt går:) takk for svar alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #9 Skrevet 25. desember 2010 Hva med å ha dagmamma 2 ganger i uka, åpen bhg 1 gang i uka og planlegge noen andre aktiviteter de resterende 2 dagene i uka.. F.eks skaffe deg kontakt med andre som har småbarn i området som du kan finne på noe sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå